نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 15:17

برگزاری محافل قرآنی در خوزستان به مناسبت دهه امامت و ولایت

اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: به مناسبت دهه ولایت و امامت بیش از ۱۰۰ محفل انس با قرآن و عترت در شهرها و مراکز دارالقرآن آموزش و پرورش خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حمیدی نژاد ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به منظور گرامیداشت عید غدیر خم در استان خوزستان اظهار کرد: به مناسبت دهه ولایت و امامت بیش از ۱۰۰ محفل انس با قرآن و عترت در شهرها و مراکز دارالقرآن آموزش و پرورش خوزستان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: شهرهای کرخه، کارون و شادگان سه میزبان محافل متمرکز این اداره‌کل و معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان هستند. همچنین ۶۶ مرکز دارالقرآن در سراسر استان محافل انس با قرآن را به این مناسبت برگزار می‌کنند.

حمیدی‌نژاد گفت: این محافل شنبه ۱۰ تیرماه در شهرستان کرخه و یکشنبه ۱۱ تیرماه در شهرستان کارون برگزار شدند و امروز دوشنبه ۱۲ تیرماه مسجد امیرالمومنین (ع) شادگان بعد از نماز مغرب و عشا میزبان این محفل قرآنی خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: قاسم مقدمی و علی حزبیان قاریان این محفل هستند و اجرای گروه تواشیح بقیه‌الله و سخنرانی حجت‌الاسلام منصوری از دیگر بخش‌های آن خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1328088

مهمترین اخبار ایران و جهان: