نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 13:22

حمل بالغ بر یک میلیون تن کالا از مبادی جنوب سیستان وبلوچستان

ایرانشهر-رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت:بیش از یک میلیون تن کالا طی دو ماه از جنوب سیستان و بلوچستان به سایر نقاط کشور حمل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان، مهرالله داموغ افزود: یک میلیون و ۱۸۹ هزار و ۳۸۹ تن کالا از مبادی جنوب استان به سایر نقاط کشور در دو ماه اول امسال حمل شده است.

وی اضافه کرد: در همین مدت زمان، ۶۷ هزار و ۷۴۷ فقره بارنامه توسط شرکت‌های حمل و نقل کالا جنوب استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۰ درصدی داشته است.

وی عمده کالاهای جابجا شده را هندوانه، گندم، کلینکر و گازوئیل برشمرد و خاطر نشان کرد: ۷۶ شرکت حمل و نقل و شعبات در سطح جنوب استان سیستان و بلوچستان فعال هستند.

داموغ خاطرنشان کرد: رشد صدور بارنامه موجب افزایش درآمد در جنوب استان شده و متعاقب آن تأثیر مستقیم در نگهداری راه‌ها دارد که امیدواریم در سال رشد تولید و مهار تورم و با بهره‌گیری از بیانات مقام معظم رهبری با تلاشی مضاعف نسبت به وظایف خود اقدام کرده تا موجب رشد اقتصادی در جنوب سیستان و بلوچستان و به تبع آن در کشور باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1280100

مهمترین اخبار ایران و جهان: