نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 09:33

جذب ۵۲ پزشک متخصص در اسفراین طی سه سال اخیر

نماینده مردم در شهرستان‌های اسفراین، بام و صفی آباد گفت: در حال حاضر بیش از ۵۲ پزشک متخصص در شهرستان اسفراین فعالیت دارند که ۳۰ نفر از این پزشکان در درمانگاه تخصصی اسفراین و ۲۲ نفر نیز با راه‌اندازی مطب‌های شخصی در سطح شهر در حال ارائه خدمات به مردم شریف شهرستان می‌باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز حسین‌پور، نماینده شهرستان‌های اسفراین، بام و صفی آباد در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۵۲ پزشک متخصص در شهرستان اسفراین فعالیت دارند که ۳۰ نفر از این پزشکان در درمانگاه تخصصی اسفراین و ۲۲ نفر نیز با راه‌اندازی مطب‌های شخصی در سطح شهر در حال ارائه خدمات به مردم شریف شهرستان می‌باشند.

وی گفت: طی سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۱ پزشک متخصص جذب این شهرستان شد که نسبت به شهرستان‌های همجوار از جمله بجنورد و سبزوار در رتبه برتر قرار گرفت.

نماینده شهرستان‌های اسفراین، بام و صفی آباد افزود: ما تلاش کردیم تا مشکل کمبود پزشک متخصص با توجه به اهمیت و نیاز شهروندان، در کم‌ترین زمان ممکن رفع شود و در این راستا خدمات مهمی همچون ارائه مسکن و مکان مناسب برای اسکان پزشکان عزیز پیش بینی شده است.

وی توسعه خدمات حوزه بهداشت و درمان را یک نیاز و ضرورت مهم برای حمایت از مردم دانست و بیان کرد: در تلاشیم تا روند فعلی ارائه خدمات بهداشت و درمان در شهرستان اسفراین  را به حد مطلوب برسانیم و بر این اساس تا کنون اقدامات حمایتی از پزشکان متخصص در جهت جذب و نگه داشت این عزیزان انجام شده است به طوری که چهار پانسیون ویژه پزشکان به ارزش ۳/۵ میلیارد تومان راه‌اندازی شده است.

حسین‌پور خاطر نشان کرد: متخصص‌های پوست، چشم، گوش و حلق و بینی، داخلی، قلب، عفونی، کلیه و مجاری ادراری، ارتوپدی، روان، زنان، اطفال، مغزواعصاب، دندان پزشکی، جراحی عمومی و بیهوشی از رشته‌هایی هستند که شهروندان می‌توانند برای دریافت خدمات درمانی به کلینیک تخصصی این شهرستان مراجعه نمایند.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1279600

مهمترین اخبار ایران و جهان: