نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 17:03

محرومیت‌زدایی از اهداف دولت سیزدهم است

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم در حل مشکلات و رفع محرمیت‌زدایی در مناطق روستایی گفت: روستاها پایگاه‌های اصلی و مردمی انقلاب اسلامی هستند و باید نگاه ویژه‌ای به آن‌ها شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، اکبر نیکزاد عصر امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه طرح هادی روستای خجکه آلیان از روستاهای توایع شهرستان فومن با بیان اینکه خجکه از روستاهای ولایت مدار و انقلابی کشور است، اظهار کرد: در تمامی نقاط کشور خون پاک شهیدی وجود دارد که در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکردند. 

وی استان گیلان را یکی از شهید پرورترین استان‌های کشور دانست و گفت: وجود هشت هزار شهید در گیلان نشان دهنده ولایتمداری مردمان این استان است که همواره در صحنه‌های حساس پای کار انقلاب بودند. 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تاکید بر ارائه برترین نوع خدمات به مردم در عرصه‌های مختلف بیان کرد: گیلانی‌ها مایه فخر و مباهات کشور هستند و خدمت کردن به این مردم وظیفه مهم مسؤولان است. 

نیکزاد با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم در حل مشکلات و رفع محرمیت‌زدایی در مناطق روستایی افزود: روستاها پایگاه‌های اصلی و مردمی انقلاب اسلامی هستند و باید نگاه ویژه‌ای به آن‌ها شود. 

به گفته وی نگاه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به روستاها در دولت سیزدهم بر اساس رویکرد محرومیت‌زدایی است و در راه تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1302644

مهمترین اخبار ایران و جهان: