نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 11:30

اصناف گیلان کارنامه درخشانی در همراهی با دولت دارند

رشت - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه اصناف پرچمدار اقتصادی نظام در بین مردم هستند، گفت: اصناف یار صدیق دولت در نظام اقتصادی به شمار می روند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری عصر چهارشنبه در نشست با اعضای هیئت رئیسه اتاق به مناسبت سالروز ملی اصناف اظهار کرد: اصناف و بازاریان و بخش دولتی در این شرایط سخت اقتصادی نیاز به تعامل و همفکری بیشتر با یکدیگر دارند و باید همپوشانی داشته باشند تا بتوانند به ماموریت‌هایی که در وضعیت فعلی بر عهده دارند به درستی عمل کنند.

وی با بیان اینکه اصناف پرچمدار اقتصادی نظام در بین مردم هستند، افزود: اصناف یار صدیق دولت در نظام اقتصادی هستند و در موضوعات اقتصادی همواره پیشقدم بوده‌اند و در اتفاقات اخیر نیز نسبت به سایر استان‌های کشور، کمترین مشکل را داشتند و کارنامه درخشانی در همراهی با دولت دارند.

رئیس سازمان صمت گیلان با بیان اینکه ما قدردان تلاش‌های ۱۴۱ هزار واحد صنفی استان هستیم، گفت: وجود ۳۱۷ اتحادیه در کل استان گیلان و ۱۷۶ شرکت پخش نقطه اتکای تأمین و تنظیم بازار گیلان است و در واقع حلقه اتصال بین تولید و مصرف و همچنین تکمیل کننده زنجیره تولید تا عرضه هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1301788

مهمترین اخبار ایران و جهان: