نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 11:41

گروه‌های جهادی پزشکی در خراسان‌شمالی به ۱۰۰ هزار نفر خدمات ارائه کردند

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان شمالی گفت: روه‌های جهادی بسیج جامعه پزشکی وسلامت در سال ۱۴۰۱به بیش از ۱۰۰ هزار نفر در قالب اعزام بسیجیان در داخل استان و مناطق و محلات کمتر برخوردار خدمات ارائه کردند.

مسعود شمشیریان، مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس در بجنورد ازاعزام ۳۰ گروه جهادی ونقش آفرینی بیش از ۱۰۰ نفر از بسیجیان جامعه پزشکی وسلامت در قالب طرح شهید رهنمون خبر داد و اظهار کرد: این طرح با همکاری، دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، سازمان تامین اجتماعی استان، هلال احمر، مراکز درمانی دولتی و خصوصی و سپاه خراسان شمالی در ۳۰منطقه هدف اجراشده است.

وی گفت: خدمات پزشکی عمومی و چندتخصصی، پرستاری، مامایی، مشاوره، آموزش، دندان پزشکی و دارو رایگان به نیازمندان و محرومان جامعه ارائه می‌شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان شمالی افزود:گروه‌های جهادی قرارگاه عملیاتی جهادی شهید رهنمون یکی از این گروه‌های فعال در حوزه ارائه خدمات پزشکی در استان است که در جهاد امید آفرینی با تمام بضاعت در عرصه‌های مختلف بهداشتی ودرمانی به ارائه خدمت رایگان مشغول هستند.

وی ضمن اشاره به فعالیت‌های این طرح جهادی، گفت: گروه‌های جهادی بسیج جامعه پزشکی وسلامت در سال ۱۴۰۱به بیش از ۱۰۰ هزار نفر در قالب اعزام بسیجیان در داخل استان و مناطق و محلات کمتر برخوردار، خدمات تخصصی، تشخیصی و فوق تخصصی پزشکی و ویزیت بیماران، آموزش و دارو و درمان و ۳۵۰ بسته معیشتی به صورت رایگان ارائه کرده است.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1310544

مهمترین اخبار ایران و جهان: