نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 13:06

دستگاه قضائی نگاه حمایتی به آمران به معروف دارد

کرج- رئیس کل دادگستری البرز گفت: دستگاه قضائی همواره نگاه حمایتی در چارچوب موازین قانونی به آمران به معروف و سپاه داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز پیش از ظهر دوشنبه به همراه جمعی از معاونان خود در سومین روز هفته قوه قضائیه با حضور در محل دادگستری کل استان البرز هفته قوه قضائیه را به رئیس کل و کارکنان دستگاه قضائی استان تبریک گفت.

حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری البرز با تقدیر از تعامل سپاه با مجموعه قضائی استان تصریح کرد: با توجه به برنامه‌های فرهنگی دشمنان که گسترش آسیب‌های اجتماعی را به عنوان حربه جدید برای ضربه به آرمان‌های انقلاب اسلامی در دستور کار قرار داده است نقش و اهمیت اقدامات سپاه با توجه به فلسفه وجودی آن که نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن، کوشش مستمر برای تحقق آرمان‌های انقلاب است بسیار حائر اهمیت خواهد بود.

وی با اشاره به همکاری بسیج در زمینه مقابله با جرایم مشهود در سطح استان گفت: دستگاه قضائی همواره نگاه حمایتی در چارچوب موازین قانونی به آمران به معروف و سپاه داشته و در حفظ و ارتقا امنیت عمومی جامعه در سطح استان در کنار سپاه و سایر دستگاه‌های انتظامی و امنیتی استان بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1310600

مهمترین اخبار ایران و جهان: