نیوز سیتی!
06 تیر 1402 - 17:01

برنده جنگ ستارگان فوتبال جهان کدام تیم است؟

بهترین بازیکنان در قاره‌های اروپا و آمریکای جنوبی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، جدال بهترین‌ فوتبالیست‌های اروپا و آمریکای جنوبی همواره در بازی‌های ویدئویی جذاب بوده و بسیاری از گیمرها را سرگرم کرده و حالا هم یک رسانه عربی، بهترین‌های این ۲ قاره را انتخاب کرده است.

وبگاه اماراتی اسپورت ۳۶۰ ترکیبی ۱۱ نفره از ستارگان اروپا و آمریکای جنوبی را در ۲ تیم جای داده و از خوانندگان خود پرسیده به نظر آن‌ها کدام تیم برنده می‌شود؟

در ترکیب تیم اروپا مارک آندره تراشتگن، ژوآئو کانسلو، آنتونیو رودیگر، ویرجیل فن‌دایک، ژول کنده، جود بلینگام، اورلین شوامنی، کونی دی‌بروینه، مارکوس رشفورد، کریستیانو رونالدو و کیلیان امباپه قرار دارند.

ترکیب تیم آمریکای جنوبی را هم امیلیانو مارتینز، ادر میلیتائو، لیساندرو مارتینز، رونالد آرائوخو، نیکلاس تالیافیکو، انزو فرناندز، کاسمیرو، لیونل مسی، فدریکو والورده، وینیسیوس جونیور و خولین آلوارز تشکیل داده‌اند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی هم به عدم حضور ارلینگ هالند نروژی، مهاجم گلزن منچسترسیتی در تیم منتخب اروپا و نیمار برزیلی در ترکیب تیم منتخب آمریکای جنوبی اشاره کرده‌اند اما شمار بیشتری گفته‌اند تیمی که مسی رهبر آن است، تیم رونالدو را شکست می‌دهد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1313544

مهمترین اخبار ایران و جهان: