نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 10:41

۵۰ جوان هلال احمر فردوسی زیر چتر بیمه قرار گرفتند

بیرجند- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از برقراری بیمه تامین اجتماعی برای ۵۰ جوان هلال احمر در فردوس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی کاوسی صبح یکشنبه در حاشیه بازدید از شعبه هلال احمر در فردوس با اشاره به مردمی بودن جمعیت هلال احمر، بیان کرد: در راستای تحقق شعار سال درنظر داریم هزینه‌های جانبی را کاهش داده و از حداکثر نیروی جوان در انجام خدمات‌رسانی استفاده کنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح «رصد هلال» در سطح شعب هلال احمر، ادامه داد: در این طرح مدیرکل این جمعیت به صورت سرزده به شعب شهرستان‌ها وارد شده و به مدت یک روز به‌جای رئیس شعبه به امورات رسیدگی می‌کند.

کاوسی همچنین با اشاره به اقدامات حمایتی هلال احمر در شهرستان فردوس، اظهار کرد: طی سال گذشته در شهرستان فردوس بیش از ۵۰۰ میلیون تومان کمک‌های معیشتی و خدمات درمانی ارائه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین با پیگیری‌های انجام شده ۵۰ نفر از جوانان شهرستان فردوس بیمه تأمین اجتماعی شده که از این تعداد ۴۰ نفر آقا و ۱۰ نفر خانم هستند.

وی با اشاره به وضعیت زیر ساخت‌های امداد و نجات در فردوس، بیان کرد: در رابطه با ایجاد پایگاه امدادی در کویر درخواست‌های زیادی وجود دارد اما انجام اینگونه از طرح‌ها، ابتدا باید در کمیته کشوری به تصویب برسد و نیازمند یک جلسه کارشناسی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1292088

مهمترین اخبار ایران و جهان: