نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 17:05

بازید رئیس نهاد رهبری در دانشگاه ها از دانشگاه جامع انقلاب اسلامی

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها از دانشگاه جامع انقلاب اسلامی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع انقلاب اسلامی، حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها از دانشگاه جامع انقلاب اسلامی بازدید کرد.

حجت الاسلام رستمی دانشگاه در این بازدید گفت: دانشگاه جامع انقلاب اسلامی باید دانشگاهی متفاوت و متمایز نسبت به دیگر دانشگاه های کشور ایفای نقش کند.

با اشاره به جذب هیات علمی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی افزود: نقش اساتید انقلابی در شکل گیری دانشگاه، تربیت دانشجویان ممتاز و انقلابی در آینده این دانشگاه بسیار حایز اهمیت خواهد بود.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها در ادامه به وضعیت علمی کشور پیرامون مسایل و دغدغه های روز جامعه و همچنین استفاده از ابزارهای مناسب با تغییرات در حوزه های مختلف علمی، پژوهشی و فناوری در سطح دنیا و منطبق با تحولات تاکید کرد.

در ادامه حسین قدیانی رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی نیز با اشاره به رشته ها و همچنین نحوه جذب و پذیرش دانشجو دراین دانشگاه یادآورشد: در حال حاضر حدود ۷۰۰ نفر از طریق سازمان سنجش و استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی ارشد به دانشگاه جامع انقلاب اسلامی معرفی شدند تا با انجام مراحل پذیرش و مصاحبه از طریق اساتید برجسته و همچنین برگزاری کارگاه ها و کارگروه های تخصصی برای مهرماه بعنوان دانشجو پذیرش و وارد دانشگاه شوند.

همچنین در ادامه مقررشد تفاهم نامه مشترکی پیرامون فعالیت های مشترک تنظیم و به امضای طرفین برسد و درخصوص مسایل مختلف فرهنگی، ازدواج دانشجویی، اردوهای فرهنگی نیز بحث و تبادل نظر شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1296100

مهمترین اخبار ایران و جهان: