نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 18:32

۲۵ کانون فرهنگی و اجتماعی در پردیس‌های استان مرکزی فعالیت دارند

اراک- معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی گفت: ۲۵ کانون فرهنگی و اجتماعی در پردیس‌های این استان فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی محمدی جلالی ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل پردیس شهید باهنر اراک اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه مأموریت گرا، حاکمیتی، تربیت محور و فرهنگ محور است.

وی افزود: رویکرد ما رویکرد تربیتی است و صرفاً آموزشی نیست چراکه هدفمان این است دانشجویانی را تربیت کنیم که بر اساس سند تحول بنیادین، تربیت زیستی و بدنی، تربیت فناورانه، تربیت زیست شناختی، سیاسی، اعتقادی و اخلاقی خوبی داشته باشند.

معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی با اشاره به تشکیل ۲۵ کانون فرهنگی و اجتماعی در پردیس‌های استان مرکزی گفت: ۱۵ انجمن علمی دانشجویی نیز داریم، در واقع بر اساس هر رشته، کانون و انجمنی مرتبط با رشته داریم تا دانشجویان ما بیشتر در زمینه‌های علمی و فرهنگی مشارکت داشته باشند.

جلالی خاطر نشان کرد: در جشنواره قرآن و عطرت که سالانه برگزار می‌شود و حدود ۱۰۰ رشته زیرمجموعه این جشنواره است، ۱۰۴ نفر از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی راه پیدا کردند که ۳۴ نفر از آنها، رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1296300

مهمترین اخبار ایران و جهان: