نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 10:54

صدور 12 رای تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در شهرکرد

مدیر واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شهرکرد گفت: در راستای اجرای آرای صادره و قطعیت‌یافته از کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ موضوع قانون شهرداری‌ها، شهرداری شهرکرد اقدام به اجرای ۱۲ مورد از آرا شامل قلع بنای مازاد و رفع اشرافیت برابر با ضوابط طرح تفصیلی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، هادی مهربان گفت: در راستای اجرای آرای صادره و قطعیت‌یافته از کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ موضوع قانون شهرداری‌ها، شهرداری شهرکرد اقدام به اجرای ۱۲ مورد از آرا شامل قلع بنای مازاد و رفع اشرافیت برابر با ضوابط طرح تفصیلی کرد.

مدیر واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شهرکرد با بیان اینکه ساخت و ساز غیرمجاز علاوه بر آسیب به سیمای شهر از نظر فنی نیز به جهت نبود استحکام و ساخت غیراصولی، جان شهروندان را به خطر می‌اندازد، افزود: شناسایی افراد متخلف در عرصه ساخت و سازهای غیرمجاز به صورت شبانه‌روزی در دستور کار قرار دارد و برخورد قاطع و قانونی با عاملان تشدید می‌شود.

وی اضافه کرد: شهروندان در نظر داشته باشند هرگونه ساخت و ساز، تعمیرات و احداث بنا برابر قوانین و مقررات حاکم نیازمند اخذ مجوز از شهرداری است.

مهربان بر قانون‌مداری و اهتمام ویژه دستگاه‌های ذیربط در برخورد با هرگونه عملیات ساخت و ساز غیرمجاز تاکید کرد و ادامه داد: واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شهرکرد با افزایش گشت‌های نظارت از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در سطح شهر جلوگیری می‌کند.

وی از صاحبان املاک خواست: پیش از انجام هرگونه اقدام عمرانی و عملیات ساخت و ساز از جمله تخریب، تعمیر، تعویض سقف و دیوارچینی به شهرداری و واحد مربوطه مراجعه و مجوزهای لازم را اخذ کنند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1284344

مهمترین اخبار ایران و جهان: