نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 20:53

سرقت افسران صهیونیست از پادگان ارتش رژیم صهیونیستی

پس از سرقت‌های متعدد از پادگان‌های ارتش رژیم صهیونیستی، رسانه‌های عبری‌زبان از شکست ارتش رژیم صهیونیستی در بازرسی و نگهبانی از امنیت پادگان‌ها سخن گفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، پس از آن‌که دو افسر بلندپایه صهیونیست با پوشیدن لباس سربازان ارتش رژیم صهیونیستی، دو خودروی نظامی و ۴ قبضه سلاح را از یک پادگان ارتش رژیم صهیونیستی به سرقت بردند، رسانه‌های عبری‌زبان از شکست ارتش رژیم صهیونیستی در بازرسی و نگهبانی از امنیت پادگان‌ها سخن گفتند.

لیلاخ شوفال، خبرنگار یکی از روزنامه‌های عبری‌زبان در مطلبی اعلام کرد: دو افسر بلندپایه، با پوشیدن لباس سربازان، موفق شدند دو دستگاه جیپ رانگلر و ۴ قبضه سلاح را از پادگان آموزشی ناحال، در جریان بازرسی از این پادگان، به سرقت ببرند.

وی افزود: این دو افسر توانسته‌اند، نگهبان ورودی پادگان را فریب بدهند و بدون جواز لازم وارد پادگان شوند. پس از آن وارد یکی از دفترها شده، سوئیچ دو دستگاه جیپ را دزدیده‌اند و راهی برای دزدیدن ۴ قبضه سلاح پیدا کرده‌اند.

شوفال، سرقت این دو افسر بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی را نشانگر ضعف امنیتی پادگان‌های ارتش رژیم صهیونیستی، سهولت بسیار جعل عناوین و سرقت اسلحه و خودروهای نظامی دانست.

وی با اشاره به سرقت مشابهی که هفته گذشته از یکی دیگر از پادگان‌های ارتش رژیم صهیونیستی رخ داده بود و طی آن ۲۶ هزار قبضه سلاح توسط دو صهیونیست ربوده شده بود، ادامه داد: در سال‌های گذشته، سرقت تجهیزات جنگی از پایگاه‌ها و پادگان‌های ارتش، پدیده‌ای شایع بوده است. ارتش اسرائیل تلاش کرده تا با برخی طرح‌ها و حصاربندی انبارهای اسلحه، این پدیده را ریشه‌کن کند؛ اما به نظر می‌رسد، سرقت تجهیزات جنگی همچنان ممکن است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1283588

مهمترین اخبار ایران و جهان: