نیوز سیتی!
27 خرداد 1402 - 13:31

آتش‌سوزی در مزارع؛ بیشترین عملیات آتش‌نشانی کرمانشاه

مدیر روابط روابط عمومی آتش‌نشانی کرمانشاه گفت: بیشترین ماموریت آتش‌نشانان حال حاضر مربوط به آتش‌سوزی مزارع، باغات و زمین‌های بایر و خالی است.

احسان سهیلی، مدیر روابط روابط عمومی آتش‌نشانی کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: روز ۲۵ خردادماه گزارش یک مورد آتش‌سوزی ساختمان ۷ طبقه که از طبقه ششم دچار حریق شده بود و ۵ نفر از همشهریان در این ساختمان محبوس شده بودند را داشتیم که با عملیاتی کردن نردبان ۳۲ متری که تازه به ناوگان اضافه شده، توانستیم سریع حریق را مهار و اطفا و نجات را همزمان انجام دهیم.

وی با ارائه توصیه‌های ایمنی برای پیشگیری از وقوع آتش‌سوری در منازل، مغازه‌ها و سایر مکان‌ها، خاطرنشان کرد: با گرم شدن هوا، استفاده از کولرهای گازی موسوم است که سیم‌کشی‌های ساختمان‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد و باید در این راستا توزیع برق در ساختمان مدیریت شود.

مدیر روابط روابط عمومی آتش‌نشانی کرمانشاه بیشترین ماموریت آتش‌نشانان حال حاضر را مربوط به آتش‌سوزی مزارع، باغات و زمین‌های بایر و خالی عنوان کرد و گفت: این نوع حریق‌ها بیشترین آمار آتش‌سوزی‌ها در فصل گرما را بخود اختصاص داده که موجب تحمیل خسارت بر مراتع، باغات و مزارع گندم و جو روستائیان می‌شود.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1290444

مهمترین اخبار ایران و جهان: