نیوز سیتی!
27 خرداد 1402 - 14:54

کمک به تقویت بنیه تحصیلی دانش آموزان با استفاده از طرح جهادی افسران سپاه پیشرفت

استاندار خراسان جنوبی گفت: با استفاده از طرح جهادی افسران سپاه پیشرفت در آموزش و پرورش می توان به تقویت بنیه تحصیلی دانش آموزان کمک کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی امروز در شورای آموزش و پرورش استان اظهارداشت: با استفاده از طرح جهادی افسران سپاه پیشرفت در آموزش و پرورش می توان به تقویت بنیه تحصیلی دانش آموزان کمک کرد.

وی طرح جهادی افسران سپاه پیشرفت را طرحی برای  استفاده بهینه از توانمندی معلمان جهادگر در آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: این طرح یکی از کارهای زیربنایی و اساسی برای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان و رفع ضعف‌ها و مشکلات آنان است.

استاندار خراسان جنوبی  با اشاره به اهمیت ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزش و پرورش و سهم بسیار زیاد آن در قبولی نهایی تأکید کرد: بحث انتخاب مصاحبه‌ گران پذیرفته‌شدگان این آزمون استخدامی خیلی مهم است و باید با حساسیت دنبال شود.

 قناعت متذکر شد: اولین و بالاترین شاخص در جذب معلم باید ایمان، ولایتمداری و اعتقاد درونی افراد به نظام و انقلاب اسلامی باشد.

وی با اشاره به وجود مشکلات در برخی از اردوگاه‌های دانش آموزی استان، تصریح کرد: بازدید میدانی از این اردوگاه‌ ها انجام و جلسه‌ای با محوریت معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برای پیگیری و حل مشکلات آنها برگزار شود.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه با تأکید بر اهمیت موضوع بازگشایی مدارس در مهر ۱۴۰۲، گفت: جلسه‌ای تا ابتدای شهریور ماه با حضور فرمانداران و مدیران آموزش و پرورش در محل استانداری برگزار شود تا با برآورد امکانات، تجهیزات و سایر موضوعات حاشیه‌ای در بحث بازگشایی مدارس مشکلی نداشته‌ باشیم.

قناعت با اشاره به دستور کار بررسی مشکل انشعابات آب، برق و گاز در یک باب مدرسه در بیرجند، گفت: در اولین فرصت جلسه‌ای با محوریت فرماندار بیرجند برای پیگیری و رفع این مشکل برگزار شود.

پایان پیام/۳۶۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1290644

مهمترین اخبار ایران و جهان: