نیوز سیتی!
16 بهمن 1402 - 17:15

افزایش 60 درصدی ارائه خدمات توانبخشی در بیمارستان نورافشار

رئیس بیمارستان نورافشار از افزایش 60 درصدی خدمات توانبخشی ارائه شده در این بیمارستان از ابتدای سال جاری به نسبت سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، فتانه عابدی، رئیس بیمارستان نورافشار، گفت: بر اساس مقایسه آمارهای موجود، تعداد خدمات ارائه شده به بیماران در حوزه توانبخشی نسبت به سال گذشته رشدی بالغ بر ۶۰ درصد داشته است.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار با اشاره به ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت در مرکز توانبخشی بزرگسالان نورافشار در سال جاری، ادامه داد: مجموعه توانبخشی بیمارستان نورافشار از جامع ترین و مجهز ترین مراکز توانبخشی بیمارستانی کشور است که خدمات متنوعی از قبیل کاردرمانی، گفتاردرمانی، آب درمانی، پزشکی ورزشی، فیزیوتراپی و ... را به مراجعین ارائه می دهد.

وی یکی از دلایل افزایش چشمگیر مراجعه بیماران به مرکز توانبخشی نورافشار را افزایش تعداد درمانگران مجرب، تغییر فضای فیزیکی بخش و همچنین افزایش نظارت مدیریتی و کیفی دانست و افزود: در راستای بهبود ارائه خدمات در سال جاری تعداد تیم های درمانگر مجرب و متخصص این بخش و بخش های زیر مجموعه آن افزایش یافت؛ همچنین به منظور افزایش رضایت مندی مراجعین و سهولت در جابه جایی و دریافت سایر خدمات درمانی و توانبخشی، این بخش به ساختمان اصلی بیمارستان منتقل شد تا علاوه بر اینکه در نزدیکی بخش های بستری باشد دسترسی به سایر بخش های توانبخشی نیز راحت تر انجام گیرد.

عابدی همچنین امکانات بی نظیر و خدمات متنوع درمانی و توانبخشی بیمارستان نورافشار را فرصتی ویژه برای استفاده باشگاه‌ها و تیم ‌های ورزشی از بخش پزشکی ورزشی این مجموعه برشمرد و گفت: در مرکز پزشکی ورزشی این بیمارستان با به کارگیری متخصصین پزشکی ورزشی و تجهیزات مدرن و به روز، علاوه بر پیگیری تمام مراحل درمانی و بازتوانی ورزشکاران آسیب دیده در محیطی استاندارد، وضعیت جسمانی پیش از فصل، وضعیت تغذیه‌ای و روانشناختی آنان نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و توصیه‌های لازم برای بهبود آنها ارائه می‌شود.

 رئیس بیمارستان نورافشار با بیان اینکه خدمات این بخش به دو صورت سرپایی و بستری ارائه می‌شود، ادامه داد: در صورتی که علاوه بر خدمات توانبخشی سایر خدمات درمانی تخصصی نیز مورد نیاز بیماران باشد، ۴ اتاق عمل، ۵ بخش بستری، ۲ بخش مراقبت‌های ویژه، ۲ بخش بیماران بین‌الملل و بخش‌های پاراکلینیکی بسیار مجهز با تیم های درمانی و پزشکان مجرب، آماده ارائه خدمات فوق تخصصی به مراجعین هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1661800

مهمترین اخبار ایران و جهان: