نیوز سیتی!
16 بهمن 1402 - 14:07

استفاده از تسهیلات صندوق نوآوری برای توسعه کشت گلخانه‌ای

معاون وزیر جهادکشاورزی گفت: افرادی که تمایل به کشت گلخانه‌ای دارند و یا شرکت‌های دانش بنیانی که تمایل به تولید محصولات سبزی و صیفی دارند، با هماهنگی با صندوق نوآوری و شکوفایی انجام شده می‌توانند از تسهیلات صندوق استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد، خیام نکویی ظهر امروز در بازدید از گلخانه هیدروپونیک این شهرستان، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های دولت حمایت از کشت‌های گلخانه‌ای است.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که تمایل به کشت گلخانه‌ای دارند و یا شرکت‌های دانش بنیانی که تمایل به تولید محصولات سبزی و صیفی دارند، با هماهنگی با صندوق نوآوری و شکوفایی انجام شده می‌توانند از تسهیلات صندوق استفاده کنند.

معاون وزیر جهاد و رئیس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی کشور با بیان اینکه استفاده از تسهیلات می‌تواند افزایش سطح زیرکشت محصولات گلخانه‌ای را موجب شود، افزود: همچنین با این روش از استفاده بی‌رویه از آب جلوگیری می‌شود.

نکویی بیان داشت:کشت‌های گلخانه‌ای یکی از رویکردهای وزرات خانه برای افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی به ویژه محصولات سبزی و صیفی است.

وی هدایت کشت‌های سبزی و صیفی به سمت کشت گلخانه‌ای را از راهبردهای کلان وزارت جهادکشاورزی عنوان و بیان کرد: با تحقق این مهم تحولی در بخش کشت‌های گلخانه‌ای ایجاد می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1661500

مهمترین اخبار ایران و جهان: