نیوز سیتی!
15 فروردین 1403 - 10:23

کشف شلوارهای چینی قاچاق در بازار تهران به ارزش ۳ میلیارد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۳ هزار ثوب البسه قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از ۳ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده بازار تهران شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری البسه خارجی در انباری در خیابان مولوی تخلیه و دپو شده است که این کالاهای خارجی توسط خودروهای شوتی از شهرستان ها به اطراف تهران منتقل و سپس توسط وانت به این مکان منتقل و به بازار ارسال می‌شوند.

سرهنگ افشاری گفت: مامورین این پلیس محل موصوف را  بازرسی کردند که مشخص شد این محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده که کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نشده و مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع شلوار زنانه خارجی در محل دپو که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مربوط به سال‌های گذشته است و مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته است و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی هستند.

این مقام انتظامی گفت: کالاها شامل انواع پوشاک به تعداد 13.608 ثوب انواع شلوار زنانه محصول کشور چین  بوده است که در همین راستا سوله انبار پلمب، پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهمین به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 3 میلیارد تومان اعلام کرده اند، گفت: با سرمایه گذاری در ورود و خروج کالای قاچاق و ارز نابودی صنایع کشور را هدف نگیرید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1694244

مهمترین اخبار ایران و جهان: