نیوز سیتی!
18 بهمن 1402 - 15:27

آزادی 20 زندانی با شعور و شور هیئات مذهبی کاشان

دبیر شورای هیئات مذهبی کاشان گفت: با مشارکت هیئات مذهبی زمینه آزادی 20 نفر از زندانیان با محکومیت مالی فراهم شد.

سید علی اکبر جلال زاده، دبیر شورای هیئات مذهبی کاشان در گفت و گو با خبرنگار فارس در کاشان با بیان اینکه، فرهنگ آزادسازی زندانیان در کاشان از دیرباز زبان زد بوده است، اظهار کرد: آزاد سازی زندانی مربوط به دیروز و امروز هیات‌های کاشان نیست بلکه هیئات مذهبی با توجه به نیازهای جامعه اقداماتی موثری در سطح جامعه انجا می دهند.

وی با اشاره به اقدامات هیات مذهبی کاشان  در خصوص حفظ کانون گرم خانواده تصریح کرد: طی شش ماهه گذشته هیئات مذهبی کاشان ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد را آزاد و این زندانیان به کانون گرم خانواده بازگشتند.

دبیر شورای هیئات مذهبی کاشان با بیان اینکه، هیئات مذهبی کاشان شعار شعور حسینی با شور حسینی را به اجرا  درمی‌آورند، خاطرنشان کرد: هیات مذهبی کاشان با اولویت قرار دادن سخنان رهبر و در راستای حفظ سلامت جامعه اقداماتی مانند آزاد کردن زندانیان را انجام دادند.

جلال زاده با اشاره به اینکه، یک هیئت هفت زندانی جرائم غیرعمد در کاشان را با مبلغ بدهی یک میلیارد و ۵۰۰ ریال آزاد کردند و این زندانیان به کانون گرم خانواده بازگشتند، افزود: مردم  شهر دارالمونین کاشان  ثابت کردند که در در کنار عزاداری بی نظیرشان، دستگیر افراد ضعیف جامعه به ویژه مددجویان جرایم غیرعمد بوده‌اند.

دبیر شورای هیئات مذهبی کاشان با بیان اینکه، هیئات مذهبی کاشان به دنبال حفظ سلامت مردم و به منظور تحقق شعور و شور حسینی در زمینه هی مختلف پیش قدم بوده است، ابراز داشت: یکی از شادترین و بهترین لحظات انسان از عمق جان خرسند و خوشحال می‌شود، آزادی زندانیان است. 

وی با بیان این‌که تلاش می‌کنیم تا در کنار عزاداری‌ها، بتوانیم گره از مشکلات مردم هم باز کرده و از نیازمندان دستگیری کنیم، افزود: تلاش در راستای آزادی زندانی جرایم غیرعمد نیز اقدام امام حسین(ع) پسندانه است و روایات بسیاری مبنی بر اهمیت گره گشایی از مشکلات و دستگیری از نیازمندان و همچنین شاد کردن دل بندگان خدا وارد شده است.

جلال زاده  گفت : کاری ثواب‌تر از کمک به زندانیان جرایم غیرعمد سراغ نداریم و در حال حاضر در این راستا قدم برمی‌داریم، البته در سایر کارهای خیر هم تلاش می‌کنیم و از خداوند متعال طلب توفیق در این رابطه داریم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1664288

مهمترین اخبار ایران و جهان: