نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 18:38

تغییر زمان اکران فیلم جشنواره فجر روز چهارشنبه

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: با توجه به پخش زنده بازی فوتبال ایران و قطر روز چهارشنبه 18 بهمن‌ماه در سینماهای استان کرمانشاه، زمان اکران فیلم فجر از ساعت 18:30 به ساعت 14 انتقال یافت.

محمد جواد کنجوری مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه اظهار کرد: مسابقات جام ملت‌های آسیا بازی ایران و قطر روز چهارشنبه 18 بهمن‌ماه در سینماهای کرمانشاه پخش خواهد شد.

وی افزود: به‌منظور ایجاد شورونشاط در جامعه و با توجه به صدور مجوز ورزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ورزش دوستان کرمانشاهی می‌توانند این مسابقه را در سینماهای کرمانشاه تماشا کنند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به هم‌زمانی این برنامه با چهلمین جشنواره فیلم فجر استان و با مساعدت صورت گرفته با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زمان اکران فیلم جشنواره فجر از ساعت 18:30 به ساعت 14 تغییر یافت.

وی ادامه داد: پخش زنده مسابقه فوتبال ایران و قطر در روز چهارشنبه ۱۸ بهمن‌ماه از ساعت 18:30 در سینماها آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌بایست به سایت www.gisheh.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/ 3851

منبع: فارس
شناسه خبر: 1663144

مهمترین اخبار ایران و جهان: