نیوز سیتی!
26 دی 1402 - 14:37

ضرر هنگفت عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با پس دادن پاداش ۲۰ هزار دلاری!

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به خاطر بازگرداندن پاداش پیروزی مقابل ولز ضرر هنگفتی را متحمل شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پاداش ۲۰ هزار دلاری اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بابت پیروزی تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ روسیه مقابل ولز، بحثی بود که در یک سال اخیر انتقادات زیادی به اعضای این هیات رئیسه شد.

این موضوع در کنار حواله خودرو ملی‌پوشان در یک سال اخیر حواشی زیادی را به وجود آورد که با حساسیت نهادهای نظارتی همراه شد. در نهایت نیز با دستورهای صادر شده، به اعضای هیات رئیسه اعلام شد باید پاداش‌های خود را بازگردانند.

ضمن اینکه پیش از شروع جام ملت‌ها فدراسیون فوتبال نامه‌ای را از سازمان بازرسی دریافت کرد که به جز بازیکنان و اعضای کادرفنی، هیچکس حق دریافت پاداش بابت این مسابقات را ندارد.

مهدی تاج از همان آغاز منتشر شدن خبر پرداخت پاداش ۲۰ هزار دلاری به اعضای هیات رئیسه اعلام کرد ریالی بابت پیروزی مقابل ولز پاداش نگرفته است‌.

با این وجود برخی اعضای هیات رئیسه اعلام کردند با توجه به مصوبه هیات رئیسه، دریافت این مبلغ غیرقانونی نبوده اما اکنون که نهادهای نظارتی آنها را ملزم به پس دادن پول به خزانه فدراسیون کرده‌اند، برخی اعضا اقدام به بازگرداندن این مبالغ کرده‌اند.

با این وجود نکته‌ عجیب ضرر تقریبا هنگفتی است که برخی از این افراد در زمان بازگرداندن پاداش متحمل شده‌اند. ظاهرا یکی از اعضای هیات رئیسه که به تازگی پاداش خود را بازگردانده حدود ۴۰۰ میلیون تومان برای تبدیل ریال به دلار ضرر کرده است. این ضرر نیز به دلیل ما به التفاوت قیمت دلار از سال گذشته تا امروز بوده است!

حال باید دید آیا همه نفراتی که پاداش خود را بازگردانده‌اند متحمل چنین خسارتی شده‌اند یا خیر؟

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1639800

مهمترین اخبار ایران و جهان: