نیوز سیتی!
10 اسفند 1402 - 13:19

استاندار سیستان و بلوچستان: صیانت از آرا در همه شعب اخذ رای با دقت لحاظ شود

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه صیانت از آرای مردم به عنوان حق‌الناس باید در همه شعب اخذ رای با دقت لحاظ شود، گفت: در جریان برگزاری انتخابات همه باید به خداوند متعال توکل کنند و نباید برای دنیای دیگران خود را مستوجب عقوبت الهی کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان با تاکید بر برگزاری انتخاباتی با رعایت اصول سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت، اظهار داشت: خوشبختانه اقدامات و تدابیر خوبی برای برگزاری انتخابات در استان انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه فرآیند رای‌گیری باید راس ساعت هشت صبح آغاز شود، افزود: مردم بینش خوب و نگاه عالمانه‌ای نسبت به انتخابات دارند و حضورشان در میدان بسیار مهم است.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: در جریان بارش باران و جاری شدن سیلاب، اقدامات خوبی برای بازگشایی راه ها، اتصال شبکه برق، فیبر نوری و ارائه خدمات به مردم انجام شده است.

وی ادامه داد: روستاها بسیار حائز اهمیت هستند و باید اهتمام ویژه ای نسبت به روستاها داشته باشیم، ما نسبت به اهالی روستاها مسئولیت داریم و همواره به دستگاه‌های اجرایی تاکید کرده‌ایم تا توجه ویژه ای نسبت به رفع مشکلات روستاها داشته باشند.

کرمی تصریح کرد: حین برگزاری فرآیند رای‌گیری، صدا و سیما استان باید روستاها را نیز تحت پوشش داشته باشد. آرای مردم حق الناس محسوب می‌شود، بنابراین تمامی عوامل اجرای و نظارتی باید از آن صیانت کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان یادآور شد: در زمان سیلاب تمامی مسئولان محلی و استانی پای کار بودند و برای کاهش مشکلات مردم تلاش می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی ضربات سختی از جبهه مقاومت خوردند و خودشان اذعان کرده‌اند که جمهوری اسلامی سر جبهه مقاومت است، بنابراین تلاش می‌کنند که به ایران ضربه بزنند، افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران تلاش کردند که در روند انتخابات خلل ایجاد کنند و تمام توان رسانه‌ای خود را پای کار آورده‌اند که مردم را مایوس کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه به فضل الهی در سیستان و بلوچستان شرایط خوبی در زمینه امنیت داریم، اظهار داشت: ضدانقلاب با پشتیبانی سرویس‌های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی همواره تلاش می‌کنند تا مشکلاتی به وجود آورند، مردم عزیز همیشه در صحنه هستند و نقشه دشمنان را بلا اثر می‌کنند.

کرمی با بیان اینکه صیانت از آرای مردم به عنوان حق‌الناس باید در همه شعب اخذ رای با دقت لحاظ شود، گفت: در جریان برگزاری انتخابات همه باید به خداوند متعال توکل کنند و نباید برای دنیای دیگران خود را مستوجب عقوبت الهی کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1679844

مهمترین اخبار ایران و جهان: