نیوز سیتی!
27 بهمن 1402 - 17:32

امام جمعه یاسوج: جلب آرای مردم از سوی نمایندگان با تهدید، جرم است

امام جمعه یاسوج گفت: نامزدهای انتخابات فقط باید برنامه‌های خود را به مردم ارائه دهند و هر کسی با تهدید بخواهد رأی کسی را به‌ طرف شخص خاصی ببرد، مجرم است و تخلف کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: نماینده‌ای که به جای قانونگذاری و نظارت، جابه‌جایی مدیران را در برنامه‌های خود قرار می‌دهد، از وظیفه اصلی خود تخطی می‌کند.

امام جمعه یاسوج با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس افزود: نماینده مجلس اختیار اجرایی ندارد و در حوزه انتخابیه نیز وظیفه‌اش نظارتی است؛ مثل نظارت بر نحوه اجرای قانون و مصوبات و بودجه در حوزه انتخابیه که حتی می‌تواند ضعف مسئولان بومی را به مقامات عالی گزارش دهد.

حسینی تاکید کرد: نماینده مجلس باید بی‌عدالتی‌های احتمالی در حوزه انتخابی خود را پیگیری و از حق و حقوق مردم با هدف اجرای هر چه بیشتر عدالت دفاع کند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: نامزدهای انتخابات باید برنامه‌های خود را به مردم ارائه دهند و هر کسی با تهدید بخواهد رأی کسی را به‌ طرف شخص خاصی ببرد جرم و تخلف است.

حسینی با اشاره به میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و گرامی داشتن روز جوان گفت: دوران جوانی دوران سازندگی انسان است و جامعه، خانواده‌ها و مراکز فرهنگی نباید از جوانان غفلت کنند و در این راستا نیز باید زیرساخت‌های ازدواج، مسکن و اشتغال برای جوانان فراهم شود.

وی افزود: هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را در پیش داریم که ضمن گرامیداشت این هفته لازم است از تلاش شبانه‌روز آنها در ایجاد امنیت و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی قدردانی شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1671600

مهمترین اخبار ایران و جهان: