نیوز سیتی!
26 بهمن 1402 - 12:10

تمرین عملیات ترکیبی چتربازی و غواصی هجومی یگان‌های ویژه سپاه در تنگه هرمز

در تمرین عملیات ترکیبی چتربازی و غواصی هجومی یگان‌های ویژه نیروی زمینی سپاه در منطقه تنگه هرمز، عملیات تصرف و انهدام مراکز فرماندهی و کنترل دشمن با موفقیت اجرا شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، تمرین عملیات ترکیبی چتربازی و غواصی هجومی یگان‌های ویژه نیروی زمینی سپاه در منطقه تنگه هرمز با موفقیت اجرا شد.

.

در این تمرین غواصان نیروی زمینی سپاه پس از آنکه عملیات انتقال از یگان‌های خود در اقصی نقاط کشور به منطقه تمرین در شب و روز را اجرا کردند، با اجرای عملیات هوابرد (نفوذ به منطقه عملیات از طریق هوا) و فرود در آب بلافاصله با اجرای غواصی هجومی با هدف انهدام پایگاه نیروی متخاصم خود را به سواحل دشمن فرضی رساندند.

 

نیروهای ویژه سپاه در این تمرین همچنین عملیات تصرف و انهدام مراکز فرماندهی و کنترل دشمن را با موفقیت اجرا و پس از آن به پایگاه های خود بازگشتند.

به گزارش تسنیم، وظیفه حفاظت از جزایر شمالی خلیج فارس (جزایر قشم، کیش، هنگام، لارک و هرمز) به عهده نیروی زمینی سپاه است. همچنین نیروهای عملیات ویژه این نیرو وظیفه دارند در صورت هرگونه تجاوز احتمالی، مبادی آفندی و پایگاه‌های منطقه‌ای دشمن را منهدم کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1671088

مهمترین اخبار ایران و جهان: