نیوز سیتی!
11 بهمن 1402 - 11:08

کاهش ناپایداری هوای مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه از ناپایداری هوای مازندران کاسته می‌‌شود اما در نیمه غربی انتظار داریم شاهد بارش‌های پراکنده باشیم.

احمد اسدی درباره وضعیت جوی آسمان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: روز سه‌شنبه ۹ بهمن ماه به‌دلیل تقویت جریانات شمالی شاهد ابرناکی، بارش پراکنده باران و بارش برف و باران در ارتفاعات استان بودیم.

وی با اشاره به کاهش دمای هوا در مازندران، افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته سردترین هوا مربوط به رینه با ۶ درجه زیر صفر و گرم‌ترین دما مربوط به ساری، جویبار، نوشهر، دشت‌ناز و بندر امیرآباد با ۱۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه از ناپایداری آسمان مازندران کاسته می‌‌شود اما در نیمه غربی انتظار داریم شاهد بارش‌های پراکنده باشیم.

اسدی تصریح کرد: از بامداد جمعه با نفوذ سامانه سرد بارشی انتظار داریم شاهد بارندگی، در ارتفاعات ابری و مه‌آلود همراه با بارش برف باشیم.

وی با اعلام اینکه صبح شنبه بارش‌ها را کمابیش به‌صورت پراکنده در استان داریم، اضافه کرد: به‌تدریج از ناپایداری و ابرناکی آسمان مازندران کاسته می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران یادآور شد: طی روزهای پیش‌رو تداوم هوای سرد در استان مازندران تداوم خواهد داشت.

اسدی گفت: دریای مازندران طی ۲۴ ساعت آینده به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

پایان‌پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1655444

مهمترین اخبار ایران و جهان: