نیوز سیتی!
21 دی 1402 - 16:56

انتخابات، تنها راه حل مشکلات کشور

فرماندار فیروزه گفت: مسئله انتخابات مهمترین مسئله روز کشور و تنها راه حل مشکلات موجود و باعث ایجاد تحول است.

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور مهدی باغیشنی ظهر امروز در جلسه شورای اداری فیروزه که در محل سالن جلسات فرمانداری فیروزه برگزار شد، اظهار کرد: مسئله انتخابات، مهمترین مسئله روز کشور و تنها راه حل مشکلات و سبب ایجاد تحول است. لذا لازم است تمامی ادارات، نهادها و حتی بخش خصوصی آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را داشته باشند. 

فرماندار فیروزه بیان کرد: اگر بخواهیم جمهوریت در کشور اتفاق بیفتد چاره ای جز برگزاری انتخابات نیست. زیرا جمهوریت یعنی حاکمیت مردم که از طریق انتخابات فرایندسازی می‌شود و اگر نباشد دیکتاتوری و هرج و مرج به وجود می‌آید.

وی تصریح کرد: ما باید مردم را به سمت مشارکت قوی و حداکثری سوق دهیم که سبب ایجاد قدرت ملی و امنیت شده و در پرتو آن اقتصاد و فرهنگ هم شکل می‌گیرد .

باغیشنی تأکید کرد: بیان دستاوردهای دولت از طریق جهاد تبیین سبب ایجاد نور امید در بین مردم و امید آفرینی خواهد شد و ما در شرایطی هستیم که تبلیغات دشمن برای ناامیدی سازی بسیار گسترده است.

فرماندار فیروزه خطاب به مدیران هشدار داد: هرگونه اختلاف حقوقی بین دستگاه‌ها باید در داخل شهرستان و از طریق فرمانداری رفع شود. همچنین ارائه خدمات به مردم لحظه‌ای متوقف نشود. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1634488

مهمترین اخبار ایران و جهان: