نیوز سیتی!
21 دی 1402 - 13:43

پوشش زنده کشتی آزاد رنکینگ جهانی| نخودی با پیروزی استارت زد

مسابقات کشتی آزاد رنکینگ جهانی در ۴ وزن دوم از ظهر امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روز دوم مسابقات کشتی آزاد رنکینگ جهانی در ۴ وزن دوم امروز در کرواسی پیگیری می‌شود. 

نتایج کامل به شرح زیر است

در وزن 79 کیلوگرم که با حضور 6 کشتی گیر و به صورت دوره ای برگزار می شود، محمد نخودی و عبداله شیخ اعظمی در یک گروه به مصاف هم می روند. جوزف لاوالی از آمریکا نیز در گروه نمایندگان کشورمان حضور دارد. در نخستین مسابقه نخودی مقابل لاوالی قرار گرفت که این مصاف با نتیجه 7 بر 3 به سود نماینده ایران خاتمه پیدا کرد.

در وزن 97 کیلوگرم که مسابقات آن با حضور 19 نفر برگزار می شود،‌ کامران قاسم‌پور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با آووسایمان هابیلا از چین کشتی می گیرد. کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا در گروه قاسم پور قرار دارد.

امیرعلی آذرپیرا دیگر نماینده کشورمان در این وزن، در دور اول با رادوسلاو باران از لهستان پیکار می کند و در صورت غلبه بر این حریف،‌ در دور دوم به مصاف مایکل ماچیاولو از آمریکا می رود. دو نماینده کشورمان در صورت غلبه بر حریفان تا دیدار فینال به هم برخورد نمی کنند.

در وزن 125 کیلوگرم که 24 کشتی گیر در آن حضور دارند، امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با برنده ژیوی دنگ و بوهردین هر دو از چین مصاف می دهد. گنو پتریاشویلی عنوان دار جهان و المپیک از گرجستان در گروه زارع حضور دارد.

امیررضا معصومی دیگر نماینده کشورمان که در گروه دیگر قرار دارد، در دور اول با گیوی ماتچراشویلی از گرجستان پیکار می کند و در صورت غلبه بر این حریف،‌ در دور دوم به مصاف یوسف حمیدا از مصر می رود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1634288

مهمترین اخبار ایران و جهان: