نیوز سیتی!
03 بهمن 1402 - 13:28

بساط عرضه قلیان در ساحل پارک ولایت بندرعباس جمع شد

ساعتی بعد از انتشار فیلم یک عرضه کننده قلیان در ساحل پارک ولایت که مدعی بود می خواهد مردم را با مصرف قلیان سورپرایز کند با حضور پلیس و عوامل شهرداری سورپرایز شد و این بساط جمع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عارف اکبری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان امروز اظهار داشت: دستگاه قضایی به مردم اطمینان می‌دهد که با عوامل تهدیدکننده سلامت و بهداشت عمومی با قاطعیت و بدون اغماض برخورد می کند. 

وی اجرای قانون منع استعمال مواد دخانی در اماکن عمومی با همکاری شبکه بهداشت و دیگر دستگاه‌های متولی را راهکاری مناسب به منظور حفاظت از سلامت جامعه و پیشگیری و مقابله با شیوع برخی امراض مسری برشمرد. 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان همچنین با هشدار جدی به واحدهای صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی تأکید کرد: در راستای دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه به منظور پیگیری و نظارت بر حسن اجرای قوانین و همچنین ضرورت انجام اقدامات لازم در جهت مراقبت و صیانت قانونمند از حقوق عمومی با هدف پیشگیری از مخاطرات برای شهروندان، از پلیس اماکن عمومی و دیگر دستگاه‌های متولی خواسته شده است در صورت مشاهده هرگونه تخلف حین بازرسی به سرعت با همکاری عوامل مرکز بهداشت، اقدامات لازم را انجام دهند و نتیجه را به دادستانی اعلام کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1646988

مهمترین اخبار ایران و جهان: