نیوز سیتی!
15 اسفند 1402 - 20:31

محمدرضا شریفی‌نیا در سریال جواد افشار/ «ناریا» پس از ترکیه به ۲ کشور دیگر می‌رود

سریال «ناریا» به کارگردانی جواد افشار با حضور محمدرضا شریفی‌نیا و آشا محرابی هم‌اکنون در تهران در حال تصویربرداری است و گروه تولید به‌زودی به ارمنستان و یکی از کشورهای عربی سفر می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گروه تولید مجموعه تلویزیونی «ناریا» به تهیه‌کنندگی محمد مصری‌پور با اتمام کار در استانبول ترکیه به‌تازگی به تهران آمده‌اند و این روزها مشغول تصویربرداری در چند لوکیشن در حوالی مرکز شهر هستند.

آیسل کاپلان (از کشور ترکیه)، آن ماری سلامه (بازیگر لبنانی) و ژاکلین آواره و واهاک عزیزیان (بازیگران ارمنی) از جمله هنرمندانی هستند که در کنار چند بازیگر ایرانی این سریال در استانبول مقابل دوربین رفته‌اند.

همزمان با ضبط پلان‌های مربوط به ترکیه، گروه تولید دوم این سریال به کارگردانی هادی افشار مشغول تصویربرداری لوکیشن‌های مربوط به تهران بوده‌اند تا «ناریا» هرچه سریع‌تر برای پخش از تلویزیون آماده شود.

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها پس از اتمام بخش‌های تهران، گروه برای ادامه کار عازم یکی از کشورهای عربی، ارمنستان و یکی از شهرهای دیگر ترکیه خواهند شد. ضمن اینکه تاکنون حدود 60 درصد از تصویربرداری این سریال انجام شده است و مراحل تدوین و پس تولید نیز بطور همزمان انجام می‌شود.

محمدرضا شریفی‌نیا، آشا محرابی، خسرو شهراز، مهرداد ضیایی، حسین سحرخیز، رز رضوی، شراره رخام، شاهد احمدلو، سولماز حصاری، بهمن دان، صدرالدین حجازی، مهدی شیخ عیسی، ملیکا عبداللهی، محمد حاجی بابایی، مهدی شاکریان به تازگی به گروه بازیگران «ناریا» اضافه شده اند که طی یکی دو ماه گذشته مقابل دوربین جواد افشار رفته‌اند.

سامان صفاری، امیریل ارجمند، کاظم بلوچی، فریبا متخصص، کاوه سماک‌باشی، افسانه چهره‌آزاد، حسن میرباقری، نسیم ادبی، ویدا جوان، کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، هامون سیدی، رامبد شکرآبی، آزیتا ترکاشوند، حسن اسدی، اتابک نادری، وحید شیخ‌زاده، افشین سنگ‌چاپ، احمد پورخوش، آزاده ریاضی، فرشید نوابی، نادیا شادمان، دنیا دهقان، سیروس سپهری، زهرا فراهانی، جلیل بشتام، سعید پاکزاد، مریم عطیه میرزایی، فریبا صادقیان، معصومه پاشایی، میثم ولی‌خانی، فاطمه حسینی، ابراهیم مرادی، به همراه چهره‌های جدید از جمله زارا نادری‌فر در نقش «هوژان»، محمدسعید فرازمند در نقش «سوران» و دنیا فتحی در نقش «مستانه» دیگر بازیگران این سریال هستند که از ابتدای کار در پروژه حضور داشته‌اند.

«ناریا» به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی و با مضمونی گنگستری و پلیسی روایتگر داستان هوژان، دختر نخبه و دانشمند ایرانی است که در اوج شکوفایی علمی‌اش به دنبال اختراع پدیده‌ای می‌رود که قرار است ایران را بی نیاز به واردات محصولی استراتژیک کند. در این بین گروهی از تبهکاران و گنگسترهای داخلی و خارجی وارد ماجرا می‌شوند و… .

فیلمنامه «ناریا» به نویسندگی حمید رسول‌پور و سمیه تاجیک در 50 قسمت به نگارش درآمده و جواد افشار نیز بیش از یک سال روی این فیلمنامه پرداخت نهایی را انجام داده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1682800

مهمترین اخبار ایران و جهان: