نیوز سیتی!
13 بهمن 1402 - 12:18

لارستان میزبان اردوی تیم ملی بسکتبال می شود

مسوولان سیاسی ورزشی لارستان در دیدار با رئیس فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی خواستار برگزاری اردوی تیم ملی بسکتبال در این شهرستان شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، فرماندار فرمانداری ویژه لارستان، رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان، معاون اداره ورزش و جوانان لارستان و رئیس هیئت بسکتبال لارستان با حضور در فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران با جواد داوری رئیس این فدراسیون دیدار و گفت و گو کردند.

در  این جلسه فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه بسکتبال لارستان می تواند حرف های زیادی در کشور داشته باشد، اظهار داشت: برگزاری اردوی های تیم ملی در لارستان برای جامعه بسکتبال لارستان ایجاد انگیزه می کند و جذب استعدادها و توسعه این رشته را بدنبال خواهد داشت.

داریوش دهقان با اشاره به اینکه دوره مربیگری درجه سه بسکتبال زیر نظر انستیتو فدراسیون بسکتبال در لار برگزار شد، گفت: در این دوره بیش از 10 نفر از آقایان و بانوان لارستانی حضور داشتند و این موضوع می تواند برای هیئت بسکتبال بسیار موثر باشد.

وی در پایان برگزاری مسابقات نونهالان کشور و اردوهای تیم ملی، جشنواره مینی بسکتبال منطقه ای و دوره های دانش افرایی، داوری و امکانات سخت افزاری را رئیس از فدراسیون بسکتبال درخواست کرد.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1657700

مهمترین اخبار ایران و جهان: