نیوز سیتی!
14 بهمن 1402 - 10:16

۱۱ روستا در دلگان از نعمت اب و برق بهره مند خواهند شد

فرماندار دلگان از اجرای پروژه های عمرانی و خدمات رسانی به مردم این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری دلگان، عبدالغفور حسینی از اجرای پروژه های عمرانی و خدمات رسانی به مردم این شهرستان خبر داد.

فرماندار دلگان گفت:در ادامه خدمت رسانی و فعالیت های عمرانی به زودی کلنگ زیر سازی و اجرای اسفالت هودیان به سمت مسجد حضرت ابولفضل علیه السلام ،اجرای پروژه زیرسازی و اسفالت محور دلگان به ذهکلوت و همچنین زیرسازی محور روستای چاه اسحاق به سمت قلعه گنج به زمین زده خواهدشد.

وی اجرای این پروژه های راه سازی را نقش بسزایی جهت دسترسی بهتر به استان ها و شهرهای همجوار عنوان کرد و افزود:با اجرای این محورها علاوه بر دسترسی بهتر اهالی این شهرستان با شهرهای همجوار کمک شایانی جهت صادرات محصولات کشاورزی و همچنین صرفه جویی در زمان و سوخت خواهد بود.

حسینی همچنین از دسترسی بیش از ۱۱ روستا به اب اشامیدنی مناسب خبر داد و گفت: به زودی شبکه ابرسانی بیش از ۱۱ روستا در دلگان اجرا خواهد شد.

فرماندار دلگان همچنین از بهره مندی ۱۰ روستای دیگر در این شهرستان به شبکه برق رسانی خبر داد و عنوان کرد: درحال تلاش جهت اجرای شبکه برق رسانی به ۱۰ روستا هستیم.

وی در همین خصوص گفت : تاکنون شبکه برق رسانی به تعدادی از روستا ها انجام شده و روستاهای باقی مانده هم به زودی از نعمت برق بهره مند می شوند.

حسینی در ادامه ضمن بیان اینکه شهرداری گلمورتی استین همت جهت خدمت رسانی به شهروندان برداشته است گفت: چند مدتی است شهرداری گلمورتی بصورت شبانه روزی در حال زیباسازی ، اسفالت معابر و همچنین پیاده روها در شهر گلمورتی است که این نشان از همت و تلاش مجموعه شهرداری در خصوص خدمت بی منت به مردم این شهراست.

وی در ادامه ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به اهمیت حضور مردم در پای صندوق های رای پرداخت و از معتمدین و ریش سفیدان و احاد جامعه خواست دراین حماسه بزرگ نقش افرینی کنند.

پایان پیام/3139

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1658588

مهمترین اخبار ایران و جهان: