نیوز سیتی!
13 بهمن 1402 - 21:10

مدارس بعضی از شهرستان‌های اصفهان با تأخیر آغاز می‌شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: به علت بارش برف، کولاک و کاهش محسوس دما مدارس بعضی از شهرستان‌های استان اصفهان با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به بارش برف، کولاک و کاهش محسوس دما در مناطق غرب و شمال استان که منجر به لغزندگی جاده‌ها و معابر شده و به منظور پیشگیری از بروز حوادث ناشی از تردد در معابر شهری و روستایی و محورهای جاده‌ای همه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در شهرستانهای فریدونشهر، فریدن، خوانسار و بویین میاندشت و مدارس بخش‌های نیاسر، قمصر، برزک و روستاهای بخش مرکزی کاشان و نیز مقاطع ابتدایی شهرستان گلپایگان روز شنبه ۱۴ بهمن ماه با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

وی افزود: تیم‌های امدادی ادارات راهداری و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در راستای بازگشایی محورهای جاده‌ای، معابر شهری و روستایی برف روبی و ارایه خدمات اضطراری همچنان فعال هستند.

شیشه‌فروش گفت: محور سی سخت به پادنا در شهرستان سمیرم و محور روستایی کلوسه در پشتکوه فریدونشهر به علت بارش برف و کولاک در حال حاضر مسدود است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: به رانندگان توصیه می‌شود در تردد در محورهای غرب، جنوب و شمال استان از زنجیر چرخ استفاده کنند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1658344

مهمترین اخبار ایران و جهان: