نیوز سیتی!
13 بهمن 1402 - 02:15

افتتاح ۱۱۹ پروژه عمرانی ایام‌الله دهه مبارک فجر در تنکابن

فرماندار ویژه شهرستان تنکابن گفت: ۱۱۹ پروژه عمرانی با اعتبار هزار و ۲۸۵ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر امسال در شهرستان تنکابن به بهره‌برداری می‌رسد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن شامگاه امشب معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تنکابن حکمت داج‌لری در نشست خبری که به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر برگزار شده بود در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: ۱۱۹ پروژه عمرانی با اعتبار هزار و ۲۸۵ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر امسال در شهرستان تنکابن به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های گردشگری، صنعت و معدن، راه، گاز، طرح هادی و تعاون از جمله‌ پروژه‌های قابل افتتاح در این ایام در شهرستان هستند، تصریح کرد: اعتباری بالغ بر ۲۷۵ میلیارد تومان برای گازرسانی به روستای سه‌هزار در سال ۱۴۰۲ هزینه شده است.

داج‌لری با بیان اینکه در مجموع پنج افتتاحی و کلنگ‌زنی را به صورت کلان با حضور مهمانان استانی و کشوری را در دهه مبارک فجر در شهرستان داریم، خاطرنشان کرد: فاز یک لاین شمالی رینگ شهری نشتارود، کلنگ‌زنی ۱۶۰ واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در اسلام‌آباد، افتتاح پیاده‌راه ساحلی کریم‌آباد، طرح هادی، گازرسانی سه‌هزار از جمله این پروژه‌ها هستند.

داج‌لیری در ادامه به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و افزود: در مجموع ۳۴۴ شعبه اخذ رأی که ۱۸۸ شعبه روستایی و ۱۵۶ شهری در حوزه انتخابیه سه شهرستان تنکابن، رامسر و عباس‌آباد وجود دارد.

وی تصریح کرد: در شهرستان تنکابن در مجموع ۱۹۵ شعبه اخذ رأی ۱۲۱ شعبه روستایی و ۷۴ شعبه شهری وجود دارد که از این تعداد ۱۶۰ شعبه ثابت و ۳۵ شعبه سیار هستند.

فرماندار تنکابن گفت: اسامی نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۹ بهمن ماه مشخص می‌شود.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1657544

مهمترین اخبار ایران و جهان: