نیوز سیتی!
12 دی 1402 - 01:27

‌رایزن فرهنگی سابق در کابل: سردار سلیمانی زودتر از نیروها در خط مقدم بود

رایزن فرهنگی سابق در کابل به شاخص های رفتاری سردار سلیمانی اشاره و اظهار کرد: این فرمانده مقاوم هیچ زمان عقب تر از نیروهای خود نبود و همیشه زودتر از ما در خط مقدم مستقر و دفاع می کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، همایش بین المللی شهیدالقدس و اقتدار جریان مقاومت امشب به همت بنیاد فرهنگی اجتماعی افغانستانی ها در مجتمع آفتاب ولایت برگزار شد.

جهانشاهی، رایزن فرهنگی سابق در کابل و مشاور فعلی استاندار خراسان رضوی در این همایش اظهار کرد: حضور شهید سلیمانی را در مقطعی درک کردم و این درک درس های به ما داد که زمینه اقتدار جبهه مقاومت را فراهم کرد.

رایزن فرهنگی در کابل ابراز کرد: به ویژگی های سردار سلیمانی در کلام رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند سردار سلیمانی پاداش اخلاص و پایمردی خود را توانست بگیرد. شهید سلیمانی به خاطر اخلاص و پایمردی در صحنه ها شهید شد.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس، مبارزه با اشرار شرق کشور و مقاومت اسلامی سه مقطع زندگی ایشان بود، افزود: صحنه هایی از زندگی ایشان دیدم که نشانه اخلاص ایشان بود.

رایزن فرهنگی سابق در کابل ابراز کرد: این فرمانده مقاوم هیچ زمان عقب تر از نیروهای خود نبود و همیشه زودتر از ما در خط مستقر و دفاع می کرد.

مشاور استاندار خراسان رضوی ابراز کرد: شهید سلیمانی آموزش های لازم را به جریان مقاومت منتقل کرد و در حال حاضر جریان مقاومت توانسته در تمامی عرصه های زمینی دریایی و هوایی تاثیرگذار باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1623644

مهمترین اخبار ایران و جهان: