نیوز سیتی!
12 دی 1402 - 13:25

۳ مخزن آبرسانی توسط بسیج سازندگی به روستاهای قزوین تحویل داده می شود

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین از تحویل سه مجتمع آبرسانی توسط بسیج سازندگی سپاه استان به تعدادی از روستاهای استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در رزمایش توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی توسط سازمان بسیج سازندگی استان که صبح امروز در محل سپاه صاحب الامر(عج) برگزار شد، با بیان اینکه رزمایش های کمک مومنانه بین ولی نعمتان فرصت مناسبی برای نمایش بخشی از خدمات سپاه و بسیج سازندگی است، اظهار کرد: ولی نعمتان جامعه هدف توسط فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها شناسایی شده‌اند و بسته‌های معیشتی با احترام و افتخار تقدیم آن ها می‌شود.

وی افزود: به وعده‌های خود در قبال مردم، متعهد هستیم و اولویت کار سپاه، تامین آب شرب مناطق روستایی و محروم است که بر این اساس امروز سه مخزن آبرسانی تحویل روستاها داده می‌شود. همچنین پنج مجتمع آبرسانی که برای تحت پوشش قرار دادن ۲۴۲ روستا در دست احداث هستند، در حال حاضر بین ۹۰ تا ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین به مرمت و تحویل ۲۲ واحد مسکونی ولی نعمتان با همکاری کمیته امداد و بهزیستی اشاره کرد و افزود: بسیج حقوقدانان در آزادی زندانیان معسر گام‌های خوبی برداشته که بخشی از زندانیان در کارخانجات و توسط خیران مشغول به کار شده‌اند و بخش اعظمی نیز سر کار و زندگی خود هستند.

سردار رفیعی آتانی تمام ظرفیت سپاه و بسیج را خدمات رسانی به مردم دانست و خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج هیچ انگیزه‌ای جز خدمت به مردم برای رضای خدا ندارد تا مشمول دعای خیر ولی نعمتان شوند و رضایت خدای متعال جلب شود.

این مقام ارشد نظامی همچنین به تبیین ابعاد شخصیتی سردار دلها پرداخت و تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی هیچگاه حس فرماندهی خود را در جلسه‌ای که با برادران جبهه مقاومت داشت، بروز نداد و معتقد بود باید مانند برادر در کنار هم باشیم چرا که چندین دهه قبل برادران مسلمان جزیره‌ای و انفرادی کار می‌کردند اما به برکت وجود حاج قاسم، امروز همه در کنار هم هستند و به نوعی سردار برادری را در منطقه احیا کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1624144

مهمترین اخبار ایران و جهان: