نیوز سیتی!
12 دی 1402 - 09:50

جشنواره ملی راوی خورشید در کرمان برگزار می شود

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ملی راوی خورشید از مردم خواست آثار خود را در قالب عکس و فیلم از سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به صداوسیمای مرکز کرمان ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد علیرمضانی، مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان ضمن تسلیت ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با اشاره به برنامه‌های متنوع شبکه کرمان طی این ایام اظهار کرد: یکی از برنامه‌های این مرکز در چهارمین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، برگزاری جشنواره ملی راوی خورشید است که از سوی معاونت فضای مجازی صداوسیمای مرکز کرمان برگزار می‌شود.

 وی هدف از برگزاری این جشنواره را استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای روایتگری سالگرد شهادت سلیمانی عنوان کرد و افزود: مردم می‌توانند با تلفن همراه خود راوی ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی باشند و از سوژه‌های این ایام به‌صورت ویدئو و عکس گزارش تهیه کنند .

 مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند سوژه‌های خود را در قالب عکس و ویدئو با موضوعات خادمان، موکب‌ها و موکب‌داران، کاروان‌های زیارتی (خانوادگی، دانشجویی، دانش‌آموزی)، سیل جمعیت حاضر در مراسم سالگرد و میهمانان و زائران خارجی حاضر در مراسم به شماره ۰۹۱۳۳۴۲۱۵۸۶ ارسال کنند.

 وی با اشاره به اینکه این جشنواره در بخش‌های ویژه کودکان، خانواده‌ها و بانوان حاضر در مراسم سالگرد برگزار می‌شود، تصریح کرد: مهلت ارسال آثار تا 3۰ دی ۱۴۰۲ خواهد بود.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1623788

مهمترین اخبار ایران و جهان: