نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 13:13

یادگاری‌های مردم با 22 بهمن 1402

مردم همیشه در صحنه شهرهای مختلف استان مرکزی امروز هم با حضوری حداکثری در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن بار دیگر حماسه آفرینی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مردم همیشه در صحنه شهرهای مختلف استان مرکزی امروز هم با حضوری حداکثری در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن بار دیگر حماسه آفرینی کردند.

راهپیمایی 22 بهمن امسال در 150 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار شد، هر چند در تمام شهرها مردم برای انقلاب سنگ‌تمام گذاشتند، اما مهم‌ترین رویداد امروز حضوری کم سابقه و غیرقابل توصیف مردم شهرستان ساوه در راهپیمایی بود.

امروز مردم ساوه از میدان معلم تا یادمان غدیر به سمت میدان تاریخی انقلاب راهپیمایی کردند که این راهپیمایی‌ها  کم سابقه‌ترین راهپیمایی مردم این شهر بود.

شرکت کنندگان در راهپیمایی امروز برای تاریخ عکس یادگاری با بهمن 1402 گرفتند،  هرچه تلاش کردیم برای چهره‌های مختلف ساوه یادگاری ثبت کنیم، اما جمعیت به اندازه‌ای بود که امکان نداشت، تصویر زیر گوشه‌ای از حماسه آفرینی امروز مردم ساوه را ثبت کرد.

 در شهر اراک شرکت کنندگان در راهپیمایی عکس یادگاری گرفتند از جمله دختران جوانی که با حجابشان پیام عفت را به جهانیان مخابره کردند.

 

نسل آینده هم عکس یادگاری خودشان از بهمن 1402 را اینگونه به ثبت رساندند.

 

 تصویر حاج قاسم هم که پای ثابت همه عکس‌ها بود، پیر و جوان با در دست داشتن تصویر سردار دلها اینگونه یاد سردار سلیمانی را زنده نگه داشتند.

 

نسل اول انقلاب هم آمده بودند تا با بهمن 1402 اینگونه عکس یادگاری بگیرند.

 

دهه نودی‌ها هم اینگونه با بهمن 1402 عکس یادگاری گرفتند.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1668044

مهمترین اخبار ایران و جهان: