نیوز سیتی!
23 بهمن 1402 - 10:33

وقوع آتش‌سوزی در کیمیا منگنز برای پنجمین بار

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از وقوع سه حادثه در زنجان از جمله آتش‌سوزی در واحد کیمیا منگنز خبر داد و گفت: مدیران این واحد اخطارهای ایمنی را جدی نگرفته و این پنجمین آتش‌سوزی در این واحد است.

مجید امیر فضلی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از وقوع حریق گسترده در کارخانه کیمیا منگنز واقع در سه‌راهی ماهنشان خبر داد و اظهار کرد: سه اکیپ از آتش‌نشانی با 9 آتش‌نشان به محل اعزام و بعد از تلاش فراوان موفق به کنترل و اطفای حریق و افزایش خسارت شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان وقوع آتش‌سوزی سوله در سه‌راهی طارم را دیگر حادثه امروز اعلام و تصریح کرد: اطفای حریق این سوله هم با اعزام یک اکیپ انجام شد.

وی با اشاره به گزارش ریزش آوار بر اثر گودبرداری در سرجنگلداری زنجان گفت: دو اکیپ هم برای رسیدگی به این حادثه اعزام شدند که مصدوم نداشت ولی واحد مجاور پلمب و تحویل عوامل شهرداری و نیروی انتظامی شد.

امیرفضلی به تکرار آتش‌سوزی در کارخانه کیمیا منگنز اشاره کرد و گفت: با وجود اخطارهای ارائه شده، این پنجمین آتش‌سوزی در این واحد است ولی موارد ایمنی در این واحد رعایت نشده و منجر به تکرار این حادثه شده است.
پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1668688

مهمترین اخبار ایران و جهان: