نیوز سیتی!
09 دی 1402 - 19:20

وداع آبادانی‌ها با لاله زهرایی+عکس

اقشار مختلف مردم و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا با پیکر پاک یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در آبادان وداع کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، آیین وداع با پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم در آبادان دیار شهید دریاقلی سورانی یان‌چشمه‌ای و شهید حامد هلالی برگزار شد.

در این محفل که امروز شنبه نهم دی‌ماه همزمان با فرا رسیدن چهاردهمین سالروز خلق حماسه 9 دی سال 1388 در بلوار پرویز دهداری آبادان برگزار شد خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان، جانبازان و رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند.

در این آیین که حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه آبادان نیز حضور داشت همشهریان سردار شهید حمید قبادی‌نیا، سردار شهید فاضل شیرالی و سردار شهید حسین امامی پیکر پاک و مطهر این لاله بی‌نشان را در آغوش کشیدند و تابوت نورانیش را بوسه‌باران کردند.

 

جمعی از دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی نیز با حضور در بلوار پرویز دهداری آبادان در کنار پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام حضور یافتند و با این لاله بی‌نشان دوران دفاع مقدس وداع کردند.

دهه هفتادی‌ها، دهه هشتادی و جوانان خوزستانی نیز در آیین وداع با پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام در آبادان دیار شهید علی صالحی‌مجد، شهید یونس بحر و سرباز شهید عبدالرضا حمودی حضور پرشوری داشتند و تابوت این لاله بی‌لاک را در برگرفتند.

 

دهه نودی‌ها نیز از قافله عقب نماندند و همراه با پدر و مادر خود در آیین وداع با پیکر پاک و مطهر شهید گمنام دفاع مقدس در بلوار پرویز دهداری آبادان دیار شهید کاظم سعیدی‌نیا، شهید قاسم درآهکی و شهید سید رضا ثابتی حضور یافتند و بر تابوت این لاله زهرایی بوسه زدند.

این شهید گمنام یکی از 14 لاله بی‌نشانی است که همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در اهواز تشییع شدند و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در 14 نقطه از استان شهیدپرور خوزستان آرام می‌گیرند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1621100

مهمترین اخبار ایران و جهان: