نیوز سیتی!
17 دی 1402 - 11:13

زیرگذر امام موسی صدر نیازمند هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار است

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: اجرای پروژه زیرگذر امام موسی صدر نیازمند هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عباس حلوایی‌زاده صبح امروز در نشست شهردار قم با مسئولین شورای هیئات مذهبی و مسئولین هیئات منتخب شهر قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: بیش از 70 درصد بودجه شهرداری قم در پروژه‌های عمرانی است.

وی با اشاره به اینکه باتوجه به وظایف فنی و عمرانی این پروژه‌ها می‌تواند در عرصه‌های مختلف فرهنگی، ترافیکی، فضای سبز و ... قرار بگیرد، مطرح کرد: در اسناد بالادستی نقاطی در سطح شهر به عنوان گره‌های ترافیکی شناخته شده بود که تقاطع‌های غیر هم‌سطحی در سطح شهر برای رفع این گره‌های ترافیکی احداث کردیم.

حلوایی زاده با بیان اینکه بخشی از تقاطع‌ها نیز در مرحله انعقاد قرارداد قرار دارد، عنوان کرد: همچنین تعدادی از پروژه‌ها نیز در مرحله طراحی قراردارند که ازجمله آن‌ها می‌توان به پروژه امام موسی صدر اشاره کرد که اعتباری معادل هزار و 500 میلیارد تومان نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه پروژه فاز 5 عماریاسر از اهمیت بسیاری برخوردار است، خاطرنشان کرد: موضوع ایمن‌سازی روشنایی معابر و بوستان‌ها نیز در دستور کار قرار گرفته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه احداث پارکینگ‌های طبقاتی نیز ازجمله پروژه‌های مهم شهری محسوب می‌شوند، تصریح کرد: ازجمله بزرگ‌ترین پروژه‌های پارکینگ شهری در قم پروژه پارکینگ چهل اختران و بازار بنفشه است.

وی با اشاره به اینکه موضوع پیاده‌روسازی در خیابان‌های اطراف حرم نیز در دستور کار قرار دارد، یادآور شد: تلاش داریم با اجرای پروژه‌های مختلف گامی در جهت حل مشکلات ترافیکی شهر برداریم.

پایان پیام/78048

منبع: فارس
شناسه خبر: 1629288

مهمترین اخبار ایران و جهان: