نیوز سیتی!
24 دی 1402 - 20:34

انتخابات را پرشورتر برگزار کنیم

استاندار مرکزی گفت: به دلیل حساسیت توطئه های دشمنان، انتخابات امسال را پرشورتر برگزار کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، فرزاد مخلص الائمه عصر امروز در همایش بصیرتی فرماندهان و کارمندان بسیجی ساوه که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت: این روزها در حال نزدیک شدن به مقطع حساس انتخابات هستیم و با توجه به رویدادهای اخیر در داخل و خارج کشور، اهمیت این رویداد چند برابر شده است.

وی افزود: جریان فتنه و برانداز که در تمام دوران حیات خود به دنبال ضربه به نظام جمهوری اسلامی ایران و کاهش مشارکت مردم در انتخابات بوده است این بار نیز در تلاش برای اثرگذاری در انتخابات است اما همه تلاش آنها به شکست منتهی شده و در مقابل ایران حرفی برای گفتن ندارند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه در جریان فتنه سال گذشته، اهمیت تشکیل جمهوری اسلامی ایران به مراتب بیشتر برای ما نمایان شد، اضافه کرد: سال گذشته همه جریانات برانداز در اقدامی بی سابقه با هم متحد شده بودند تا ایران را از هم بپاشند اما همه دیدین که اتحاد آنها در کوتاهترین زمان ممکن از هم پاشید و بار دیگر اقتدار نظام و پایداری جمهوری اسلامی ایران مشخص شد.

وی با بیان اینکه این انقلاب به سلامت 4 دهه را پشت سر گذاشته است گفت: انقلاب ما در این سال ها اتفاقات و مشکلات فراوانی را پشت سر گذاشته است اما به فرموده رهبر انقلاب راز این دوام و ماندگاری ناشی از حضور مردم در پشتیبانی از نظام، دوران درخشان دفاع مقدس و رویدادهای مهم تاریخی بوده است.

مخلص الائمه با اشاره به اینکه وظیفه وارث جریانی قدرتمند هستیم که توانسته با موفقیت از موانع متعدد عبور کند گفت: یکی از نمودهای جدی این موضوع حضور مردم در انتخابات است که باید برای پیاده سازی مولفه های رهبر انقلاب یعنی مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت نقش آفرینی کنیم.

وی اضافه کرد: دشمن در ایام منتهی به انتخابات تلاش های خود را برای نفوذ به جامعه خصوصا قشر جوان چند برابر کرده و با تمام دارایی خود به دنبال ضربه به مشارکت مردم است که باید با یک راهبرد صحیح و کارشناسی در مقابل نقشه های شوم دشمن ایستادگی کنیم و انتخابات را پرشور تر از همیشه برگزار کنیم.

استاندار مرکزی همچنین با قدردانی از متولیان فرهنگی ساوه گفت: طی ماه های اخیر برنامه های فرهنگی ساوه رونق ویژه ای گرفته و از سایر شهرهای استان سرآمد است که نشان از همدلی خوب بین جریان های متولی شهرستان دارد. 

مخلص الائمه خاطرنشان کرد: مقوله های فرهنگی به دلیل چند لایه بودن نیاز به برنامه ریزی دقیق و کارشناسی دارد تا آثار آن در جامعه ماندگار باشد.

پایان پیام

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1637844

مهمترین اخبار ایران و جهان: