نیوز سیتی!
13 دی 1402 - 14:58

کنگره استانی بانوان تاثیرگذار خراسان رضوی برگزار شد

همزمان با ولادت حضرت فاطمه (س) دومین کنگره بانوان تاثیرگذار استان خراسان رضوی با حضور بیش از هزار بانوی فرهیخته این استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مدیر کل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی در این مراسم اظهار کرد: امروز در خدمت بانوان تأثیرگذاری هستیم که در سامانه دومین کنگره زنان تاثیرگذار ثبت نام کرده اند.

شیوا خوش نسب افزود: رویکرد اصلی این کنگره فراهم سازی در زمینه مشارکت و حضور فعالانه زنان در حوزه های مختلف از جمله عرصه های «علمی، پژوهشی و فناوری»، «سیاستگذاری و حکمرانی»، «گفتمان‌سازی و رسانه»، «فعالیت‌های اجتماعی»، «اقتصاد و کارآفرینی»، «تعلیم و تربیت»، «فرهنگ و هنر» و «ورزش» است.

وی بیان کرد: امید است بتوانیم با شناسایی زنان تاثیرگذار در عرصه های مختلف در ادامه این کنگره، تحقق و اجرایی شدن تشکیل دبیرخانه دائمی این کنگره را در استان خراسان رضوی به صورت ملی دنبال کنیم.

مدیر کل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی افزود: از زنان تاثیرگذار شناسایی شده در عرصه های مختلف می توان به صورت کنشگران فعال در حوزه حل مساله و اولویت های مزیت دار بهره برد.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل پیرامون نامگذاری روز زن ادامه داد: نامگذاری روز زن مصادف با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) مسوولیت بانوان را چندین برابر کرده است.

خوش نسب گفت: امید است در راستای برگزاری این کنگره بانوان به هنر ذاتی زنان شامل الگو بودن و الگوسازی آنان در خانه و خانواده و جامعه پی برده و آن را مورد توجه قرار دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1625488

مهمترین اخبار ایران و جهان: