نیوز سیتی!
13 دی 1402 - 13:49

قزوین در اختصاص پست های مدیریتی به بانوان، رتبه اول کشور را دارد

استاندار قزوین گفت: رتبه اول کشور در موضوع بکارگیری بانوان در سطوح مدیریتی به قزوین رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدمهدی اعلایی در دومین کنگره ملی بانوان تاثیر گذار که پیش از ظهر امروز در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نقش آفرینی بانوان در جامعه، نقشی غیرقابل جایگزین است و هر اقدام دیگری که اثر را از زن ایرانی و اسلامی بگیرد آنچنان تاثیرگذار تلقی نمی شود.

وی افزود: در تلاطمات اجتماعی چند دهه گذشته، مفاهیم مختلفی از اهمیت جایگاه بانوان و مادران ایرانی برداشت شده اما در کشورمان نهاد خانواده پیشرو و حریم امن زندگی است که موفقیت رسالت زن را می رساند.

استاندار قزوین در خصوص مسائل مطرح شده حول موضوع حجاب نیز عنوان کرد: باید مراقب باشیم تا بی توجهی به مسائل، قبح ها را از بین ببرد که در این جایگاه هم نقش مادران و زنان انکار نشدنی است.

این مسوول با بیان اینکه خانواده های قروینی از گذشته تاکنون همواره در مسیر زندگی عفیفانه و باحجاب قدم برمی دارند، گفت: تمرکز بر یک سری مسائل نباید باعث بی توجهی به داشته های ما شود.

اعلایی ادامه داد: حل مسائل حجاب با تلاش و تدبیر بانوان عفیف رفع می شود البته شرایط فعلی به نسبت سال گذشته بهتر شده است.

وی اذعان کرد: توجه به الگوها و افراد شاخص نباید باعث عدم خودباوری در بانوان شود زیرا مانند شمع های نورانی می سوزند تا فرزندان اثرگذار تحویل جامعه دهند و ایجاد کننده ارزش افزوده در جامعه است.

اعلایی، به رتبه اول کشوری استان قزوین در موضوع بکارگیری بانوان در سطوح مدیریتی اشاره کرد و افزود: در دولت سیزدهم فضای مناسبی برای نقش آفرینی بانوان به وجود آمده و نسبت به سایر استان ها بیشترین تعداد مدیران بانو را در اختیار داریم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1625400

مهمترین اخبار ایران و جهان: