نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 16:50

برگزاری جشنواره سینمای جوان یاسوج در ۴محور/هیات داوران معرفی شدند

یاسوج_ دبیر شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج «دنا» گفت: جشنواره منطقه ای سینمای جوان یاسوج با پوشش ۴ محور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امین درخشان ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج-دنا از سوم تا ششم مهرماه ۱۴۰۲ به میزبانی انجمن سینمای جوانان ایران در دفتر یاسوج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اعضای هیئت انتخاب و داوری جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج-دنا آثار سینمایی ارسال شده به دبیرخانه جشنواره را در چهار بخش «داستانی»، «تجربی»، «پویانمایی» و «مستند» ارزیابی کرده‌اند، از معرفی داوران جشنواره خبر داد.

درخشان تصریح کرد: محمد حمزه‌ای، رضا دانش‌پژوه، لیلی عاج، مهدی غلامی سوق، مهدی فرد قادری، مهدی فرودگاهی و سید غلام‌رضا نعمت‌پور از سینماگران مطرح و باتجربه کشور هستند که آثار راه‌یافته به بخش‌های رقابتی این جشنواره را داوری می‌کنند.

درخشان گفت: این رویداد سینمایی طبق برنامه‌ریزی قبلی قرار بود در تاریخ ۲۳ تا ۲۶ تیرماه برگزار شود که به دلیل همزمانی با سفر استانی رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد و فرارسیدن ماه محرم و صفر، این رویداد سینمایی به مهرماه موکول شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1491488

مهمترین اخبار ایران و جهان: