نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 12:21

لزوم نظارت بر قیمت‌ها در دهه پایانی صفر

مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: مدیران دستگاه‌ها باید نظارت‌های لازم را داشته باشند تا کالای مورد نیاز زائران با نرخ‌های مصوب در اختیار آنان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری در جلسه ستاد خدمات سفر که با حضور رؤسای کمیته‌های این ستاد، صبح امروز در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: نظارت محسوس و نامحسوس در اطراف حرم مطهر رضوی باید به صورت شبانه‌روزی تا پایان ماه صفر ادامه داشته باشد.

استاندار خراسان رضوی افزود: هدف از این نظارت‌ها این است که اجحافی در حق زائران صورت نگیرد و فروشندگان، کالاهای اساسی را با نرخ‌های رسمی و مصوب به مشتریان ارائه کنند.

وی با اشاره به تأمین کالاهای ضروری زائران تصریح کرد: ذخیره‌سازی و توزیع کالاها در این ایام از اهمیت فراوانی برخوردار است و حتماً باید در حوزه اقلامی مانند گوشت و مرغ ذخیره کافی داشته باشیم تا با توجه به نیاز بازار، در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گیرد.

نظری ادامه داد: همچنین موضوعات بهداشتی، به خصوص در حوزه تأمین یخ و آب باید مورد توجه دستگاه‌ها باشد.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: کمیته‌های چهارده‌گانه این ستاد باید آماده هرگونه تصمیمات فوری، مدیریت و تدبیر باشند. همچنین نیاز داریم تا تبلیغات شهری، محیطی، مجازی و… به گونه‌ای باشد که زائران با آگاهی و اطلاع بتوانند از خدمات ارائه شده استفاده کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1490888

مهمترین اخبار ایران و جهان: