نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 18:57

خلاقیت و نوآوری نوجوانان و جوانان باید در کف میدان دیده شود

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به ظرفیت بزرگ آموزش و پرورش برای تعلیم و تربیت و شکوفا شدن استعدادهای نوجوانان و جوانان گفت: باید خلاقیت و نوآوری جوانان و نوجوانان با استعداد این استان در کف میدان خودش را نشان بدهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی در جلسه هماهنگی رویداد «فن کد» پارک علم و فناوری استان اظهارداشت: خوشبختانه سیستان و بلوچستان جوان ترین استان کشور است و در میان این جوانان برومند، استعدادهای بسیار خوبی در استان داریم که باید این استعداد ها را کشف و زمینه شکوفا شدن آن را فراهم کنیم.

وی افزود: مجموعه های علمی از جمله مدارس، هنرستان ها و دانشگاهها باید با استفاده از ظرفیت ها و ثروت های موجود در استان موجبات توسعه منطقه ای را فراهم آورند.

کرمی تصریح کرد: باید با به میدان آوردن جوانان و استفاده از تفکر نوین این قشر از جامعه، یک تجارت پایدار در منطقه ایجاد و از ظرفیت مرزهای استان به نحو مطلوب استفاده کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: اگر به دنبال کاری برویم و تلاش کنیم حتما کار انجام خواهد شد و هیچ کار نشدنی وجود ندارد.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: باید فناوری های جدید را بکار بگیریم چرا که این رویکرد و اقدام علمی موجب تغییر و تحول در مجموعه‌ ها می گردد.

وی تصریح کرد: انحصار در هر حوزه ای موجب آسیب است لذا انحصارات حوزه فناوری را باید بشکنیم چرا که از بین بردن انحصار موجب افزایش بازدهی می‌گردد.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1493500

مهمترین اخبار ایران و جهان: