نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 09:05

استاندار مرکزی: افتتاح ۱۴۵طرح همزمان با هفته دولت در ساوه

استاندار مرکزی گفت: ۱۴۵ طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی همزمان با هفته دولت در شهرستان ساوه به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، فرزاد مخلص الائمه صبح امروز در جریان دیدار با خانواده شهیدان مهدی و هادی ناصری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: خانواده شهدا بهترین داشته خود که خون فرزندشان بوده، را تقدیم نظام کرده اند تا بعد از چهار دهه اینگونه شکوفا باشد، برای ما فرصتی جهت خدمتگذاری فراهم کرده اند که باید آن را پاس بداریم.

وی افزود: خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن نظام و انقلاب دارند و کسانی که قبول مسئولیت کرده اند باید مراقب باشند تا اعمال و رفتارشان باعث پایمال شدن خون شهدا نشود.

وی همچنین در حاشیه گلباران مزار شهدا گفت: در شهرستان ساوه مجموعا 145 پروژه در هفته‌ی دولت برای افتتاح و کلنگ‌زنی برنامه ریزی شده است که از این تعداد 138 پروژه در حوزه‌های عمران و آبادانی و 7 پروژه در حوزه‌های اقتصادی است.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: اعتبارات پروژه های هفته دولت در سال جاری 27 هزار و 322 میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته شاهد رشد بیش از دو و نیم برابری هستیم.

وی با بیان اینکه این طرح ها برای بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است گفت: در مجموعِ شهرستان‌های استان مرکزی، شهرستان ساوه بالاترین میزان اعتبار و هزینه‌کرد و ایجاد اشتغال را در پروژه های هفته‌ی دولت داراست، و شهرستان ساوه از لحاظ دو شاخص مهم اعتبارات هزینه‌ای و اشتغال ایجاد شده در ۱۴۵ پروژه، حائز رتبه نخست استان می‌باشد.

استاندار مرکزی همچنین در بدو ورود به شهرستان ساوه، با حضور در امامزاده سید علی اصغر (ع) گلزار شهدای این شهر را گلباران کرده و با آرمان های آنان تجدید میثاق کرد.

افتتاح پردیس دانشگاهی دانشکده علوم پزشکی ساوه، ساختمان اداره منابع طبیعی شهرستان ساوه، رونمایی و افتتاح پروژه های مدیریت شهری و افتتاح پروژه های گازرسانی به صورت نمادین در ساوه بخشی از طرح های هفته دولت در ساوه خواهد بود.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1470700

مهمترین اخبار ایران و جهان: