نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 16:21

اجرای ۳۶ پروژه صنعت برق در غرب مازندران

ساری- رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع برق غرب مازندران از کلنگ‌زنی و بهره داری از ۳۶ پروژه با اعتبار ۳۸ میلیارد تومانی همزمان با هفته دولت در منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی بابایی بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: هم‌زمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر تعداد ۳۶ پروژه شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران با صرف اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد تومان، کلنگ زنی یا به بهره برداری می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران پروژه‌هایی در حوزه تأمین برق واحدهای صنعتی، کشاورزی، مراکز بهداشتی، آموزشی و درمانی و نیز اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های توزیع را اجرا م، کند.

این مقام مسئول افزود: اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های شهری و روستایی، احداث خطوط مانوری، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، احداث شبکه و نصب ترانس برای رفع ضعف ولتاژ را از دیگر طرح‌های حائز اهمیت و شاخص آماده بهره برداری معرفی کرد که حدود ۳۳ میلیارد و۳۳۷ میلیون تومان برای افتتاح این طرح‌ها درحوزه صنعتی، مسکونی، کشاورزی، مراکز بهداشتی و درمانی سرمایه گذاری شده است.

بابایی افزود: همچنین در این ایام، عملیات اجرایی حدود سه طرح با سرمایه گذاری به میزان ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آغاز خواهد شد.

وی افزود: در یک سال گذشته تعداد ۲۵ هزار و ۵۱۲ متقاضی جدید از نعمت برق برخوردار شدند و در این مدت ۲۹۸ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، ۱۴۳ کیلومتر شبکه فشار متوسط احداث و ۶۰۱ کیلومتر از شبکه فشار ضعیف هوایی سیمی موجود به کابل خودنگهدار تبدیل وتعداد ۶۵۴ دستگاه ترانسفورماتور با مجموع ظرفیت ۶۰ مگاولت آمپر به شبکه توزیع برق منطقه نیز افزوده شد.

بابایی تصریح کرد: در راستای هوشمند سازی کنتورهای برق برای قرائت از راه دور، رؤیت پذیری و کنترل پذیری لوازم اندازه گیری مشترکین، تاکنون تعداد ۲۸ هزار دستگاه کنتور هوشمند نصب شده و همین روند مطابق برنامه در حال پیگیری است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1469800

مهمترین اخبار ایران و جهان: