نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 13:11

دولت برای خدمت به مردم شب و روز ندارد

استانداری مرکزی گفت: مدیریت استان و مجموعه دولت برای خدمت به مردم شب و روز ندارد و هر کمکی برای شتاب دهی جهت رفع مشکلات مردم حاشیه شهر نیاز باشد انجام خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، در ادامه سفر یک روزه استاندار مرکزی به شهرستان ساوه سه پروژه شهرداری ساوه افتتاح، رونمایی و کلنگ زنی شد.

استاندار مرکزی در این آیین گفت: استانداری مرکزی و مجموعه دولت برای خدمت به مردم شب و روز ندارد و هر کمکی برای شتاب دهی جهت رفع مشکلات مردم حاشیه شهر نیاز باشد انجام خواهد گرفت.

فرزاد مخلص الائمه افزود: دولت سیزدهم اهتمام خود را برای توسعه متوازن خصوصا در نقاط حاشیه ای شهر در دستور کار دارد و شهرداری ساوه در این امر پیشگام است.

 شهردار ساوه در این مراسم با بیان اشاره به رونمایی از خرید بیش از 100 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین به ارزش حدود 500 میلیارد تومان گفت: در 10 سال گذشته اتوبوس جدیدی به ناوگان حمل و نقل عمومی ساوه اضافه نشده بود که در دولت سیزدهم این امر محقق شد.

امیررضا یوسفیان با بیان اینکه تاکنون 13 دستگاه اتوبوس جدید تحویل شده و تا شروع سال تحصیلی جدید چند دستگاه دیگر تحویل شهرداری می‌شود، افزود: خرید نردبان ۵۶ متری آتش نشانی، چند دستگاه خودروی باری سنگین و تعدادی ون از دیگر اقدامات اخیر بوده است.

وی همچنین در آیین رونمایی از اجرای 90 کیلومتر طرح نهضت بهسازی و آسفالت معابر شهر ساوه گفت: این طرح با استفاده از چهار هزار تن قیر و 85 هزار تن آسفالت صورت گرفته است که در مجموع 180 میلیارد تومان هزینه جهت زیرسازی و آسفالت این 90 کیلومتر صرف شده است.

شهردار ساوه همچنین به کلنگ زنی سالن چند منظوره محله عباس آباد ( سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) نیز اشاره داشت و گفت: این طرح با مساحت 6 هزار متر مربع و یک هزار و 100 متر مربع زیربنا با اعتبار اولیه پیش بینی شده حدود  13 میلیارد تومان که 6 میلیارد تومان آن از محل ستاد بازآفرینی شهری تامین خواهد شد، در دست اقدام انجام و اقدام است.

وی اضافه کرد: امیدواریم در مناطقی که بعنوان سکونتگاه‌های غیر رسمی شناخته می‌شود با اجرای طرح‌های هفته دولت رضایتمندی افزایش پیدا کند.

 پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1471344

مهمترین اخبار ایران و جهان: