نیوز سیتی!
15 مهر 1402 - 12:19

افزایش کشف سلاح‌ غیرمجاز در خوزستان توسط پلیس

فرمانده انتظامی خوزستان از افزایش شناسایی تیراندازی‌ها و کشف سلاح‌ها در استان توسط پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی خوزستان صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان خوزستان که در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: اگر شهروندان قوانین را رعایت کنند، هیچ مشکلی در جامعه به وجود نخواهد آمد.

وی افزود: ماموریت اصلی پلیس خدمتگزاری به مردم است و ما مسئولیم به مطالبات آنها پاسخ دهیم.

فرمانده انتظامی خوزستان اعلام کرد: پلیس در سال جاری اقدامات خوبی انجام داده است و تا کنون ۷۰ درصد از تیراندازی‌ها در استان شناسایی شده‌اند و همچنین ۱۸۵۰ قطعه سلاح کشف شده است.

وی ادامه داد: امسال حدود ۲۷۰ درصد افزایش در کشف قاچاق‌ها را داشتیم و از ابتدای سال تاکنون چهار تن مواد مخدر و هفت هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال کالا قاچاق شناسایی شده‌اند.

میرفیضی با بیان اینکه باید به مطالبات مردم پاسخگو باشیم، گفت: از جمله اقدامات موثری که در حوزه پلیس انجام شده است، حضور پلیس هوشمند و راه‌اندازی سامانه آنلاین کروکی است که سرعت پاسخگویی پلیس در قضایای تصادفات را افزایش داده است.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: خدمات به مردم در دستور کار پلیس است و برای پاسخگویی به مردم باید در زمینه امنیت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، همراه با سرعت و دقت موردنیاز عمل کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1530188

مهمترین اخبار ایران و جهان: